![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hallo!
Skal kanskje til Bergen i løpet av uka, og i den forbindelse lurte jeg på om dere vet av noen butikker som selger modeller i skala: 1:200/400/500? Mvh Sindre
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg har bodd i Bergen i to år, men kan ikke huske å ha kommet over noen butikker som selger modeller. Men de har en del flotte modeller i avgangshallen (innenlands), disse er riktignok ikke til salgs - men uansett verdt en titt! Tror ikke det selges modeller på billettkontorene på flyplassen heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er meget usikker, men selger ikke den modellbutikken ved siden av Politistasjonen i sentrum litt flymodeller?
Husker jeg så noen på ett av mine modellflyprosjekter (1/3 Cub [fiasko]) en gang for noen år siden. De fleste modellene i avgangshallen eies av en som flyr i BAK, og i tillegg jobber i SAS på BGO! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
-Som Soeedbird skriver, så er det nok kun en butikk i Bergen som kan ha modeller,- og det er Hobbyland, som ligger i Nygaten 3, bak Politistasjonen. Men det er nok kun plastbyggesett i 1/144 og 1/200 de har tenker eg.... Men mye rart er det likevel i denne butikken....., blandt annet et stort utvalg av modelljernbane.... ! Verd å se på ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jaja...vi får se om jeg tar meg en tur
![]() Takk for svar!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
BERGEN Small-Size Hobbyland AS
Nygaten. 3, 5017 BERGEN Selger: Tamiya, Carson, Ninco, X-Mods Tlf 5543 4488
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er ScaleModelStore en god butikk | flyfredrik | Samlerhjørnet | 2 | 19-12-2011 18:55 |
Minner er god butikk!! | LN-MOW | Flyforum | 1 | 01-06-2005 17:21 |