![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På plass kl. 07:00 i dag - og EB må fremdeles være syk, stakkar, siden han ennå ikke er online. Trafikken på E18 var torsdagstille. På vei inn så jeg en varebil med årehundrets dårligste slagord (husker ikke hva selskapet het, men jeg mener det var et håndverkerfirma av et slag) - "Best på det vi kan" ... I say no more
![]() Edit: smart-ass svenske.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon ifrån Monaco. 6 grader just nu. Räknar med att vara ute från universitetet runt 2000 ikväll om allt flyter på.
CK: Har Norge fått ny Europaväg? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen, god morgen fra Tromsø. Har kommet meg ajour på jobb nå, så nå kan jeg sette meg ned å se litt på forumet. ca +3 her, og vått.... liker det ikke. Når det er vinter skal det være kaldt!!! huff...
Håper alle får en fin dag. DN har forresten en sak om SK OSL-NYC i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morgen fra Lysaker lokket. Her er de stille som vanlig. Det var derimot uvanlig mye trafikk på vei inn til Oslo nordfra ca klokka 0630 idag tidlig. Akkurat i skrivende stund er det stillestående kø innover mot byen.
Håper på en liten fotosafari imorgen. Har fridag så kanskje jeg kan få til noe Snaart ELG ![]() Bedre dag ønskes ![]()
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen
Litt seint på'n idag. Lang dag i dag , ferdig kl. 1900 , men da er det til gjengjeld pils og håndballkamp. Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Drammen. Finværet er heldigvis tilbake, men -5 er ikke like festlig. Almeraen måtte igjennom de-icing før avgang i dag. Kunne jeg lånt litt av den guffa dere på OSL bruker?
![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Morgen,
om 24 timer sitter man forhåpentligvis ombord på en av KLMs 747-400 på vei til laaangt sydligere breddegrader ![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Med det så mener du kanskje grader ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det skal du ikke se helt bort ifra! ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen vestfra! Vi haaper at meterolygen bommer like mye som han gjorde i gaar! Full vaar med 16-17 grader og straalende solskinn! Folket med sesongkort i alpinbakkene i omraadet er ikke saerlig happy ....
Jobbintervju i formiddag, saa da kan jeg ta det litt med ro paa morran ... heldigvis har jeg en forstaaelsesfull sjef, men siden han ogsaa er arbeidsloes om to maaneder, er det kanskje ikke saa rart ... Mottar rapporter om at ex-ATA 737'er spottes omtrent over hele verden .. de er iallefall sett i Southend og Singapore .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Lykke til, LN-MOW! Klarer du å holde deg i bransjen, eller skal du finne på noe fornuftig?
Snart hjemgang med håndball på TV, så kort arbeidsdag imorgen, og så tur til BLQ tidlig dagen etter. Kan bli en grei avslutting på uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
EB er mye friskere... Men har vært en tur rundt Mjøsa i to dager. Hjemom for å stryke en skjorte - så middag med et eventbyrå på Julius Fritzner...nam-nam.
Ha en bedre torsdag ettermiddag/kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Joda, desverre. Kurset er heller ikke lenger en det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Torsdag og snart helg! | Bergern | Flyforum | 17 | 19-01-2018 09:43 |
Fræddan igjen! | KnutW | Flyforum | 12 | 30-06-2017 17:37 |
Torsdag morgen og snart helg. | ATC-flyradar | Flyforum | 12 | 07-05-2015 21:03 |
FRÆDDAN! | CK | Flyforum | 12 | 03-03-2006 18:52 |
God Fredag og snart helg! | LN-MOW | Flyforum | 10 | 18-12-2004 13:09 |