![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så er endelig På Norske Vinger og Reis & Se begravet (for en økonom skjærer det det i hjertet å se TO redaksjoner jobbe med hvert sitt blad når man er ett selskap...), og et felles magasin for SAS Braathens ligger fra i dag i alle setelommene. Magasinet heter (oppfinsomt nok) SAS Braathens Magasinet, og første utgave ligger foran meg NU. Det ser fint ut(at de ikke har fått med seg OSL-HAU på rutekartet får vi tilgi dem denne gang...), og særlig moro er at de har startet en ny fast spalte som heter "Flyskolen" der de forklarer en del ting rundt flygning. Denne gangen er det avising, autopilot og bruk av serveringsvogn som forklares. Spennende!
![]() Innholdet i februar-utgaven |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
HÅPLØST NAVN!!! men gleder meg til å se/lese første utgave. Bladet har mye å forsvare...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Reiste TRD-OSl i morges, og må si at jeg ble skuffet. Langt fra den kvalitet jeg hadde forventet. Tildels mye dårlig språk i en del av interjuene av profilerte personer trakk mye ned..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
jeg har ikke rukket å lese det, men jeg bladde raskt igjennom og lay-out messig så det fint ut. Det er de samme som produserer dette bldet som lagde Resi&Se og som produserer Perspektiv for Widerøe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS legger ned SAS magasinet | adressa | Flyforum | 14 | 03-09-2010 12:56 |
Les SAS Magasinet på nett | CK | Flyforum | 4 | 24-09-2009 18:53 |
Braathens og SAS braathens modeller søkes!!! | svgspotter | Samlerhjørnet | 3 | 12-08-2009 12:50 |
Scanorama magasinet | Egil | Samlerhjørnet | 5 | 23-12-2007 12:31 |
BRAATHENS / SAS BRAATHENS / SAS NORGE 737 | OJB | Flyforum | 4 | 30-07-2007 11:25 |