![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Noen som har erfaringer med Air New Zealand bak gardinen? Fant noen helt sykt billige billetter til bl.a. Hong Kong og Los Angeles via LHR....
SK fra OSL-LHR og NZ fra LHR-LAX for 4100 kr pr pers t/r og ca 4200 kr pr pers LHR-HKG t/r... Dette må jo være et kupp. Spørsmålet er jo hvordan Economy hos Air New Zealand er i forhold til f.eks. Economy hos SK og BA. Noen som vet?
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 17-09-2008 at 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg har hørt at deres Economy er bra, jeg. Men du får ikke bonuspoeng, heller ikke SAS EuroBonus-poeng, i bookingklassene L S G K R N og P hos Air New Zealand. Hvilke klasser er de billettene du har funnet i?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har ikke flydd bak gardinen langt, foran er konge! Har flydd innenriks NZ Economy (en klasse der). Ganske trangt ombord, alt maa kjoepes bortsett fra kaffe/te. Prisen gir garantert ingen poeng i noen av Star programmene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
OSL-SK-LHR-NZ-LAX v.v. kommer på NOK 3360 i K-klasse (U-klasse på SK segmenter). Latterlig billig ja!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig fine priser, men som sagt, ingen bonuspoeng å opptjene på de billigste billettene.
Da jeg reiste over i april, så var det så romslig "baki" der, at jeg fikk hamstret en hel fire-seter for meg selv, og der lå jeg godt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
satt å så litt inn på sidene til Air New Zealand nå, og jeg fant de overnevnte prisene, men det som var skuffende var at de la på 2500kr i tillegg, har noen av dere funnet så lave totalpriser 3100-4000?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Air NZ Economy reiserapport: http://www.airliners.net/aviation-fo...d.main/134366/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøv f.eks. utreise 6. nov og hjemreise 13. nov på avansert flysøk på wideroe.no der du merker av flyselskap SK og NZ. Finner det på en del datoer, men langt fra hver dag. Er forresten ikke noe minimum stay i billettrestriksjonene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Finner på flere datoer. Meget bra tilbud dette her, ja. Synd at NZ er så strenge på bonsupoengene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bruk Mileage Plus til UA som ditt f.f. program ved reiser kjøpt i de lave billettklassene til NZ. Du bør for øvrig også sjekk opp andre * selskap. Sist kona reiste med NZ benyttet hun BD Diamond Club med 100% opptjening for en billett i klasse W.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har flydd NZ longhaul en rekke ganger, og de kan absolutt anbefales. Bra service, gratis alkohol (ofte meget gode viner) og bra AVOD. Ikke så verst plass dersom du flyr 747, mens 777 er en tomme trangere pitch, men litt freshere interiør. 767 er ikke så bra, men de flyr de bare mellom New Zealand og Australia og New Zealand og LAX med stopp i Stillehavet, blant annet på RAR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for tipset. Da blir det entur til LA...
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Vi selger mengder av slike billetter til under 4000 på wideroe.no nå om dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg vet ikke hvordan det er mellom LHR og LAX, men til HKG kan du antakelig forvente et omentrent halvtomt fly. Jeg pleier i alle fall å ha god plass til å strekke på meg på den strekkningen. Der er mellom HKG/LAX og AKL at det faktisk blir fullt....
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har flydd LHR-LAX to ganger med NZ, og begge ganger smekk fullt fly. Har inntrykk av at ruten brukes av mange amerikanere på tur til UK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ok, jeg flyr stort sett via Asia på tur til New Zealand. Unntaket er nå sist, hvor det ble LHR-LAX med United, og deretter LAX-AKL med Air New Zealand.
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Latterlig billig ja!
Kan de har regnet ut prisen ved å regne valutaen via Islandske kroner? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Sjekket LHR-LAS i mai på wideroe.no. Der ligger denne turen T/R for 3050. Utrolig billig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air New Zealand bestiller 787-10 | Someone | Flyforum | 1 | 27-05-2019 09:11 |
Air New Zealand safety video | Stian | Flyforum | 2 | 24-07-2009 14:14 |
Reklamestunt fra Air New Zealand | hurvert | Flyforum | 1 | 19-05-2009 15:40 |