![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er jeg på nett FØR EB??
På plass på kontoret kl. 06:40 i dag. hadde det ikke vært for tullingene som hadde kjørt i hverandre på Holmen hadde jeg vært her ennå tidligere!! 7E7 har blitt 787, og verden er flott!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Drammen. Stiller på jobb 07.15 i dag - altfor tidlig for et utpreget B-menneske!
![]() Ellers er det veldig behagelig at våren er på vei tilbake til oss. 0 grader samtidig med klarvær har ikke vært vanlig de siste par ukene. Heia drivhuseffekten! ![]()
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God Morgen fra Tromsø
Her er det sinnsykt glatte rulebaner for tida ( ref. VG bl.a ) , men banemannskapene gjør en fantastisk jobb. Tromsø hadde sine problemer i går , med divertions, missed approach og stengte baner. Men det var vel slik i nord i går. Det lover ikke godt i dag heller , men vi får se. "Ta ikke sorgene på forskudd" , det sa min mor ![]() Håper alle får en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Syk morgen...feber og en hals som har tettet seg godt igjen... Blir nok en dag eller to hjemme i sengen. Det kan bare bli en bedre dag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon ifrån Monaco.. Känner att det blev några glas röd Piemonte för mycket dom senaste dagarna. Men gott var det. Inte mycket snö att tala om där uppe men den som var gjorde skidåkningen lysande. Monaco bjuder just nu på 6.3 grader.
Ha en fin start på veckan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God Morgen fra Lysaker
![]() Tilbake på jobb etter forrige ukes erfaring med influensaen. Pent vær idag også, Kanskje jeg kan få tatt noen bilder i denne uka, mange tidligvakter og fri på fredag, kan det bli bedre ![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny uke - ny mandag | EB | Flyforum | 14 | 11-03-2019 16:36 |
God mandag - ny uke - nye muligheter. | ATC-flyradar | Flyforum | 10 | 19-01-2015 12:48 |
Osl mandag og onsdag uke 34 | JanSev | Bilder & foto | 7 | 01-09-2010 13:27 |
Mandag - Ny uke nye muligheter | Egil | Flyforum | 24 | 15-07-2008 07:44 |
God uke! | SK931 | Flyforum | 3 | 11-03-2007 20:58 |