![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heisann,
Det ser ut til at vi har 3 ledige plasser paa vaart Flyertalk DO i oktober der SAS, AC, UA og CO vil besoekes. Har reservert dette opplegget for SAS FLyertalkere foerst og fremst, foer jeg legger dette ut aapent i Flyertalk community for andre deltakere, tenkte jeg aa poste det her foerst Dette blir et skikkelig kanonopplegg og dersom noen er interessert, send meg en e-post paa storsjefen@gmail.com og jeg kan sende det komplette uofisiselle programmet. Reis paa ID eller billetter kan ordnes for hele reiseruta, ca. 7K norske Mer her: http://www.flyertalk.com/forum/showthread.php?t=804644 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjempemessig program det der! Skulle ønske jeg hadde anledning til å være med.
Regner med at den prisen på 7k er biz/first hele veien??? ![]() Håper å være med på et senere opplegg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg vil jeg vil men får det ikke til ser ut som et kjempebra opplegg! Takk for tilbudet (selv om jeg har sett det på ft også). Alt gøy skjer samme helg så jeg rekker å gå glipp av mye den helgen
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En av plassene er naa fyllt, to fortsatt ledige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Konkurranse Star Alliance 15 år | Chriscross | Reiseforum | 0 | 07-05-2012 10:18 |
Star Alliance | EK 007 | Flyforum | 28 | 30-01-2006 10:20 |
Star Alliance named as world's best airline alliance | TG923 | Flyforum | 5 | 16-06-2005 18:52 |
JK,Star Alliance,osv.. | FBU 4EVER | Flyforum | 17 | 13-02-2005 16:43 |