![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvorfor flyr Widerøe F50 igjen på Torp ? Er det noe av eget materiell som ikke fungerer ? Ser at de har fløyet med dette en stund nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En stund er vel siden Q400 ble satt på bakken så ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Å nå er vel Fokker 100ern levert tilbake til Blue Line?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har sett 2 F50 fra Denim over Torp. Må være noen syke Dasher hos WF. Jeg synes det er pussig at F50 er bra stedfortreder når Widerøe sliter, men er problemfly for SAS!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
N/A
|
![]() Quote:
Når de fløy fast for WF tidligere i år, så hadde de da tre maskiner (og tre teknikere) på Torp, hvorav ett skulle fungere som backup for de to andre... ...og selv da skjedde det at to av dem sto med snag... ![]() ...så det er nok ikke bare SAS som kan ha problemer med F50... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har flydd mye Denim siste halve året på kveldsflightene fra Aberdeen til Bergen. Jeg synest de gav et fryktelig lurvete inntrykk på flere måter. Jeg flyr mye, men helhetsinntrykket i disse Denim fokkerne gjorde at jeg aldri har følt meg helt tilpass som passasjer. Det har vært en lettelse de gangen dashen har stått parkert på utsiden når man skal krysse "fjorden" i det som stort sett er rufsete vær på denne ruten. Håper WF har planer om å begynne å bruke Q400 på noen av BGO-ABZ avgangen igjen. Det er i hvertfall ganske ofte fullt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
"Hvorfor flyr Widerøe F50 igjen på Torp?"
De som vil vite mer om dette temaet, oppfordres til å lese en god, gammel og oppdatert tråd på airpics-forumet: http://forum.airpics.com/read.php?TID=28257
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fekk nett ei reiserute her på mail som forteller at eg skal fly Sandefjord - København neste onsdag og at den er satt opp med en Fokker 50 fra Denim Air
Hvilken maskin kan dette vere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Etter det som står på enkelte sider som jeg har tilgang på så er det PH-FZG som flyr for WIF nå..fra TRF
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
N/A
|
![]()
Er nok ikke bare én Fokker 50 nei...
PH-FZG og PH-KXM har vel flydd i hele dag, og om jeg ikke tar feil, så tipper jeg at en tredje maskin, PH-FZH, er her som reserve for de to andre... De samme tre flyindividene som har flydd for WF ganske lenge nå, med noen opphold... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og Widerøe søker igjen om å få fortsette å benytte Fokkerne, iallfall ut oktober:
Dok.dato: 26092008 Fra: Widerøe's Flyveselskap AS Sak: Widerøe - Wet-lease - Denim Air Fokker50 - 3 stk Dok: Widerøe - Wet-lease - søknad godkjennelse Wet-lease for 3 stk Fokker50 Denim 1.10.2008 - 31.10.2008 - PH-JXJ, PH-KXM og PH-FZG
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uff da, kan vi ikke snart bli kvitt disse Denimair maskinene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hva er grunnen til at WF forlenger med Denim? Er det problemer med leveringene av Q400?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avvist hos Widerøe | learjet | Småprat | 8 | 15-05-2013 12:19 |
Salg hos Widerøe | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 02-12-2010 15:31 |
F50 siste dag hos SAS | rampen | Register- og ATC-Forum | 4 | 31-10-2010 00:00 |
Utfasing av F50 hos SAS: Følger og konsekvenser | flyKSU | Flyforum | 6 | 09-10-2008 10:50 |
Bug hos widerøe.no? | LN-FOC | Flyforum | 0 | 22-04-2006 23:23 |