![]() |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hei!
Forst maa jeg si at dette er et flott forum! Jeg er veldig glad i fly, og i aa fly, saa det er morsomt aa se at det er saa mange som deler denne interessen. Jeg prover aa bestille en flybillett til min soster, som skal tilbringe litt under to maaneder i Mexico, men gjerne vil vaere en uke hos meg i Washington paa veien. Det virker som Continental er det eneste stedet hvor det er lett aa booke dette paa nettet (til ca. NOK 9000.) United har den beste prisen uten stopover, men med stopp saa blir det kjempedyrt. Kilroy tillater ikke multi-destination paa nettsidene sine, og det samme er tilfelle med mange av de norske sidene. En annen mulighet kunne vaere aa booke to separate turer, altsa OSL-WAS-OSL og WAS-MEX-WAS, men det blir ogsaa dyrt... Gode raad tas i mot med takk! |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hei, og velkommen.
En god del billetter tillater ikke stop-over uten mellomlegg, noen tillater det ikke i det hele tatt, eller det er nesten umulig å få til på nett. Enkelte ganger kan det derfor bli billigere å få et reisebyrå til å fikse det for dere. Du kan jo sjekke i USA så kan din søster sjekke med eks. USA-spesialisten eller hva de heter her hjemme.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Sjekk hos expedia.com . Jeg har kjøpt slike billetter hos de tidligere uten problemer.
Edit: Jeg gjorde et søk der nå, og fikk opp priser som ikke lignet grisen! Tror kanskje det enkleste er å kjøpe to separate billetter, OSL-IAD T/R og ditto IAD-MEX T/R. Da bør du kunne finne skapelige priser. Fant disse for hhv. $926 og $521 på random datoer i høst/vinter. Last edited by Hickok; 28-08-2008 at 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg hadde en tilsvarende reiserute med SAS/UA/CO i vinter booket på wideroe.no. BGO-MCO-MEX-BGO kom på ca. 8000 om jeg husker riktig (SAS/United/Continental). Da fløy vi faktisk via IAD på vei bortover. Så det finnes priser til Mexico som lar seg kombinere med et stopp i USA.
Prøvde litt på wideroe.no nå, og finner OSL-IAD (SK)/IAD-MEX (UA)/MEX-OSL (LH) for mellom 7000 og 8000 litt avhengig av datoer og sånn. Det er altså mulig å finne... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Tusen takk for gode forslaag! Beklager sent svar, men jeg ble slettet fra forumet - men naa har jeg registrert meg om igjen. Jeg setter stor pris paa hjelpen! Vi endte opp med en open jaw kjopt paa continental.com, OSL-EWR, et par dager i NYC, saa ned til DC, og saa DCA-MEX, ogsaa tilbake MEX-OSL. Det ble ca. 8000 som lillesoster syntes var greit.
Og jeg hadde ingen anelse at Wideroe hadde et slikt system, saa bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
MEX - Filmet flytrafikken med drone | sirpjalle | Bilder & foto | 0 | 10-11-2014 14:10 |
Lufthansa med to ny longhaulruter fra MUC - YYZ/MEX | Someone | Flyforum | 2 | 06-11-2013 17:51 |
Finne KRS-BOM med stopover i BKK på retur og Eurobonus? | cbcb | Reiseforum | 3 | 14-10-2012 15:14 |
Hvordan går med de nye selskapene fra OSL? | Glenn | Flyforum | 2 | 28-10-2009 21:00 |
Hvordan er det med innsjekkingskø/sikkerhetskontroll på OSL for tida. | turist | Flyforum | 3 | 24-07-2006 22:51 |