![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei og hopp.
Som dere ser av tittelen var jeg en tur på vollen i går, (OSL for de som ikke vet det) der møtte jeg etter hvert min venn Aleksander. ![]() Dagen startet med å ta toget til OSL, før jeg tok bussen til Vigstein, før jeg gikk innover på leting etter vollen derifra. (hadde aldri vært der før) ![]() Uansett, den var grei å finne og jeg ble positivt overrasket over hvor flott det var der. ![]() Dermed var det klart for den første spotteturen med speilrefleks (utenom noen små turer til Rygge) Høydepunktene i dag var Korean Air Cargo B747, Thomas Cook/My Travel A330 og PIA B777. Dessverre ble Korean sendt til 19L for takeoff. Været var litt vekslende, så de det vil nok gi utslag på kvaliteten på noen bilder. Jeg tar gjerne imot tips og konstruktiv kritikk! ![]() Eventuelle komentarer står under bilde :grin: Ejoy: ![]() Når jeg kom var 01R/L i bruk, så da ble det litt takeoff bilder først. Og først ut er SAS, representert ved LN-BRS. ![]() ![]() ![]() LN-KKA ![]() Dette ble jeg veldig fornøyd med! ![]() ![]() Norwegian sine farger tar seg godt ut på B737-800W ![]() Finnair, Embraer ERJ-190 er også flott! ![]() Så endret de bane og landingene kom på 19R. ![]() LN-KKA igjen. ![]() Så kom et av dagens høydepunkter, og jeg bytta objektiv fordi jeg trodde at A330 var for stor for 70-210mm, men 55mm var visst litt for lite, dermed ble det litt klipping og da sank jo kvaliteten på bildet. ![]() ![]() B757, mitt favorittfly, og jeg vil ikke påstå annet enn at den tar seg flott ut i Icelandair sine farger! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Dette var absolutt dagens største høydepunkt for meg, for PIA har jeg aldri fanget på brikka før! ![]() ![]() Den får et bilde til ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg startet med SAS og slutter med SAS, men dette er som dere ser en av SAS DK sine flotte A321. Håper dere likte det! ![]() Last edited by afb; 25-08-2008 at 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Synes dette var meget bra jeg.
![]() Har aldri sett dem tar av så sent på 01L som BUF'en på bilde nr 3... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mange blinkskudd her, herlig variasjon og skarp
og flott. Primera Air sin B738 gjør seg svært godt, synd at disse maskinene forsvinner fra OSL nå..
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Synes du har en grei debut med speilrefleks! Litt varierende resultat med hensyn til kontrast kanskje, men det kommer med trening!
![]() ![]() Jeg var også på vollen samtidig, i allefall rundt tiden som T7'en kom. Du var kanskje en av de som sto helt på tuppen mot syd? Ved siden av gubben med analogt kamera?
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for hyggelige kommentarer!
![]() Primera Air sin B738 er flott, synd de forsvinner fra OSL ![]() Quote:
![]() Last edited by afb; 25-08-2008 at 18:48. Reason: skriveleif |
|
![]() |
![]() |
![]() |