![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Var en tur på SVG 1 august for å hente min søster, som hadde vært på ferie i nord. Reiste inn noe tidligere enn nødvendig for å spotte litt, og her kommer resultatet. Kvaliteten på bildene er ikke allverden men tar de alikevel.
Prøvde et nytt sted denne gangen, før jeg kom meg bort til plattformen. Begynner med LN-KKF. Stilig eksos på dette bildet ![]() LN-RPH ![]() "Eggelegging" på SVG ![]() LN-RCY ![]() LN-KKA med grønn cargodør ![]() Dagens overraskelse nr 1, kom meg fort bort til Maksi da jeg oppdaget at den stod der. Reg: G-LOFD ![]() Og her forsvinner den ![]() Widerøe var på besøk med LN-WFO ![]() Denne Cessnaen stod parkert utfor brannstasjonen ![]() Den siste til DY: LN-KHC ![]() Denne kom innom og truet med å parkere rett forran meg, men reiste relativt fort igjen ![]() En av 2 West Air maskiner som var innom mens jeg var på SVG. Her med SE-MAI ![]() BenAir er innom SVG rett som det er. Her med LN-PBO ![]() LN-RRM prøvde å lure seg unna med å lande på RWY 11, men jeg fikk den :-) ![]() West Air nr 2 kommer med dagens post. SE-MAF ![]() Og her blir den tømt. Det er plass til en del post traller ombord i disse maskinene.... Et par av disse så jeg komme susende ut fra flyet og trillet for seg selv inn i lastebilen til Posten.... ![]() Dagens overraskelse nr 2. AtlasJet med TC-OGV ![]() Og dagens overraskelse nr 3. Iberworld med EC-KDD ![]() Disse 2 stod også parkert utfor brannstasjonen. En stykk Gulfstream V (N540M) og en G-IV (N4753) ![]() Og til slutt kom min søster med LN-RPU ![]() Takk for titten. Håper jeg får muligheten til å ta meg en tur oppover igjen snart.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Høstens eventyr, the ultimate Boeing717-tour: SVG-OSL-HEL-ARN-SVG | oskarflekkefjord | TripReports | 17 | 26-10-2015 09:17 |
Hva kan jeg forvente meg på Plus innenriks? SVG-TOS-SVG | KLM 1200 | Reiseforum | 17 | 10-07-2013 00:12 |
SVG - 28. august | Sola-ENZV | Bilder & foto | 4 | 28-08-2012 19:15 |
Trip-Report SVG-CPH-FRA-OSL-SVG | sirpjalle | TripReports | 16 | 22-06-2011 09:53 |
Spotter SVG 21.august | EK 007 | Flyforum | 28 | 23-08-2008 18:34 |