![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I dagens papirutgave av nordlys (www.nordlys.no) står det at Spanair måtte mellomlande i Frankfurt og kaste av en full tromsø-mann på vei til Las Palmas forrige helg... Spanair sier at de nå vurderer å sende tilsvarende brev slik de sendte til Trondheim Lufthavn, til andre norske flyplasser, for å be dem om å innskjerpe rutinene for å slippe berusede mennesker inn på flyene. Ifølge Spanairs pressetalskvinne som er sitert i Nordlys, er Norge det eneste landet de opplever slike problemer med. Svenskene er visstnok ikke like ille.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mulig at Nordmenn har en defekt gen som trigges når man hører Spansk.
Teorien er at når man blir motatt av Spanjoler i kabinen så tror man at man sitter på Playa'n, og da er det jo bare å hive innpå ? /G |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Oj så stolt jeg er av å være norsk nå...
![]() Etter hva jeg forstår blir nordmenn også mindre og mindre likt i utlandet også. Ja, vi har med oss penger, men vi må lære at selv om vi har penger til å "kjøpe oss ut av trøbbel", betyr ikke at man må havne i trøbbel.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er så utrolig merkelig at enkelte nordmenn stikker seg ut på denne måten! Bør vi si ja til genmodifisering? Som det antydes over her: Det er så det bruser i brystet av stolthet over at man er norsk når man hører om slike episoder...
![]() Men har det noe særlig for seg å sile ut folk på norske flyplasser? Jeg har en mistanke om at en del bøtter innpå etter at de har kommet ombord? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Innfør alkotest før ombordstigning på alle over 18 år og kun 2 alkoholenheter pr passasjer i lufta!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men klart, man kan jo snike seg til en og annen "medbragt"... ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
På meg virker det som det er blitt oftere at vi faktisk må nekte folk å reise fordi de er for beruset. Men det er nå slik at den vanlige mann i gata har mye bedre råd, og reiser oftere og det er kanskje stygt å si det men det virker som at den jevne nordmann tror at edru sydentur er dårlig sydentur.
Jeg tror også det at folk er blitt pålagt å møte tidligere på flyplassen har gjort at folk får muligheter til å få i seg mer. Men jeg skjønner ikke meg når folk skal ha brennevin til frokost.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikke bare i Norge det er Agurktid | Bizflyer | Flyforum | 0 | 24-07-2009 10:41 |
Er det ikke det ene, så er det det andre (A380 nytt) | CK | Flyforum | 4 | 03-12-2008 18:51 |
Det er ikke bare i USA Bush lager trøbbel | Concorde | Flyforum | 7 | 26-06-2008 18:09 |
Ikke bare trøndere som driter seg ut på fly! | Bizflyer | Flyforum | 0 | 18-01-2006 16:01 |
Ikke bare i Norge det er flyvelederproblemer | LN-MOW | Flyforum | 4 | 20-12-2005 17:43 |