![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ganske forferdelig:
Vegas-bound passengers stuck 7 hours aboard plane at JFK BY JANE H. FURSE DAILY NEWS WRITER Sunday, July 27th 2008, 10:30 PM Patricia Johnson was looking forward to catching Cirque du Soleil, but a marathon flight delay turned her travel plans into a real circus. The Putnam Valley woman and dozens of fellow passengers were stuck aboard their Las Vegas-bound Delta Airlines flight Sunday for more than seven hours at Kennedy Airport. Hele saken: http://www.nydailynews.com/news/2008...rs_aboa-2.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kanskje noen som burde innsett at ting ikke kom til å skje umiddelbart og fått deboarded paxen igjen.. men været får man ikke gjort mye med annet enn å gjette når det gir seg..
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tror jeg satt fem timer en gang på EWR i "rushtiden".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Satt fem timer ombord på UA B777 i MAN en gang vi ble diverted på vei til LHR. ATC-datmaskinene hadde knelet og vi ble vektorert inn til MAN fordi LHR var stengt. Med et stort antall "store" fly i MAN når de ikke ventet det var de litt short på ground-handling, gater, trapper m.m. kan man trygt si. Kanal 9 stod på og det var bedre underholdning enn filmene de kjørte. Komplett totalt fullstendig kaos fordi flightplaner bare forsvant ut av systemene, noe som ikke akkurat hjelp på situajsonen med for mange fly på bakken.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
møkkaværet i NY gjorde at min svoger som skulle fløyet FLL-EWR-OSL med CO ble halvannet døgn forsinket hjem, og endte opp med å fly FLL-EWR med CO EWR-LHR med VS og hjem fra LHR med God only knows...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
'Alle' har skrekkhistorier fra dager med daarlig vaer paa amerikanske flyplasser .. min 'rekord' er nok likevel fra FBU hvor jeg satt innesnedd i en Iceair 734 paa deicingplassen fra rundt 1600 til 2300 en uvaersdag i 94 eller 95 foer vi tok av .. Alle visste imidlertid hva som ventet i terminalen, saa ingen ville gaa av heller ..
Det var foroevrig minimalt med handlingpersonale involvert i den avgangen .. jeg tok loadsheet, og oevrige ID-pax var tungt involvert i baade lasting og boarding .. vi skulle paa fest paa Island og ville avgaarde, koste hva det koste ville ... ![]() Last edited by LN-MOW; 04-08-2008 at 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Baksnakk av pax ombord! | KLM 1200 | Småprat | 22 | 25-07-2014 10:43 |
Pax død ombord på Ryanair | jefi99 | Småprat | 0 | 18-10-2012 18:18 |
Rygge Basefly ( Dårlig kvalitet og Dårlig vær ) | plane-spotter | Bilder & foto | 15 | 12-04-2010 21:43 |
Dårlig vær på GEN ? | Lennart | Flyforum | 6 | 06-02-2009 15:25 |
Hadde mistenkelig pax ombord | ATC-flyradar | Flyforum | 3 | 14-07-2007 16:04 |