![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Grunnet tåke lander ingen fly på Vigra Lufthavn Ålesund for øyeblikket. Sitter på flyplassen nå å må si jeg er imponert over antall SGS ansatte som er på jobb for å hjelpe oss reisende.!
3 charter avganger pluss ruteflya er rammet. Men vi holder motet oppe! Omdirigeringer pågår.. N |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er sjelden at finværet på ytre Møre holder seg mer enn to-tre dager. Så mange soldager straffes ubønnhørlig med tåke. Har selv vært med på to-tre "landingsforsøk" i tett tåke på Vigra, løsningen ble til slutt til å lande i Molde.
Lykke til ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Glad jeg valgte Hovden for dagens retur til Oslo, mot normalt AES. I følge flere webkameraer er det strålende sol inne i fjordene, mens tåka ligger tjukk her ute på kysten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
SAS har kanselert noen avganger 4446 kommer i retur igjen, Iberworld står i Bergen. KSU har ikke vært mye bedre men der tror jeg nesten tåke har blitt borte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vil ikke si at det har blitt mye bedre. Ser ganske tett ut her fra kontoret.
De stengte der i går kveld, SK2309 gikk til Molde da ihvertfall. Men har ikke scanner her, så jeg har ikke hørt om de har gått ned i dag. Hadde signaler fra fokkere 08:53:49 og 09:25:58, men vet ikke om de landet. Har ikke sett noe til Balkan Holidays, men det kan årsakes av at Radar Box var krasja da jeg kom på jobb... Sliter litt med stabiliteten til det programmet, men får forhåpentligvis v1.6 tilsendt en av de nærmeste dagene. Dagens trafikk over Nordmøre (bortsett fra de som fløy da programmet var krasja): http://www1.airpics.com/traffic/ksu_today.php Last edited by msteen; 30-07-2008 at 11:49. Reason: url |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da holder det på å løyse seg opp her i Ålesund og Vigra holder på å opne.. Må virkelig skryte av SGS/SAS for jobben de gjør her i dag.. Kjempe bra!! Infoen er helt upåklaglig men det er nå "din tur"
Så da får vi se |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kvernberget er ihvertfall åpen nå, LN-TUH landet akkurat på rwy 25.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og tåka her i Ballbyyn er borte nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
OSL Slave
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nye EU-regler skaper problemer for Air Greenland | Trdfly | Flyforum | 11 | 28-06-2013 17:19 |
ATA konkurs skaper problemer... | Tertit54 | Flyforum | 5 | 01-05-2008 17:14 |
Fulle fugler skaper problemer i Atlanta | LN-MOW | Flyforum | 1 | 24-07-2006 20:05 |
Snøvær i CPH skaper problemer for flytrafikken | CK | Flyforum | 0 | 14-02-2005 15:14 |
Streiker i LH skaper problemer | CK | Flyforum | 0 | 10-11-2004 07:50 |