![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
I motsetning til et nærliggende selskap med null service som flyr til LHR, booket jeg i kveld NB til LGW for en kvikk tur til LGW... Totalpris NOK 1.243,78 inkl. kredittkortgebyr på NOK 13.78 for meg og min kone . Vel. kr. 622 pr. pax inkl kun en koffert for to. Mer trenger vi ikke.
Gøy dette. Ikke store tapet om NB ikke eksistserer neste februar 9...Men jeg tviler. MEN, tok et kredittkort av mange, Cresco som alltid gir meg tilbakemelding på hvordan det er belastet, ofte før jeg får regningen på en restaurant. Samtidig som bekreftelsen kom kom SMS'en fra Cresco ( les DNB ) at pengene gikk til "STERLING AS, REYKJAVIK AS ). Som nevnt er dette også SUPERNULL service som selskapet innledningsvis..Men prisen er jo OK for null niks service for to ![]() ![]() ![]() Last edited by SQ 777; 26-07-2008 at 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gjør deg klar for "tre pakker bamsemums til prisen av to" og "vodkaflasken får du ombord ti kroner billigere enn på ankomst osl"....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Den kan jeg
![]() ![]() ![]() Har fløyet dem senest til CPH for lavere pris enn taxes 4. desember 07.... ( 195 pr.pax t/r ) )Men det er billig uansett. Greier 1 t. og 45 min uten å ta opp lommeboka. - 800 ut og hælvetes trang - 700 hjem.... Men sammenlignet med DY er dette en god deal..... Etter en slik tur i ny og ne, gleder man seg til LH. Heldivis to LH i august. MUC pluss ATH....... Vurderer en til på vinteren kun med håndbagAsje. Billigere enn en pubrunde i LST ( Lillestrøm ) ![]() Last edited by SQ 777; 26-07-2008 at 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hadde en -700 ned til CPH denne uken, det holdt. Aldri sittet så trangt. Var rene drømmen og fly ID med SAS på vei opp igjen...
Men er enig, er jo vildt når DY og NB har hatt de kampanjene med 199 kr - altså lavere enn taxes og billigere enn ID... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He, he....På NB -700 er det jævlig som DY -300, MEN jeg er lykkelig gift en en liiiiten kone som alltid er med i midtsetet på tresetren. Da tar man opp armleendet og sitter sidelengs og da er livet godt...... Med ryggen mot vinduet går dette faktisk flere timer..... Long live NB og små koner.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Du får bare håpe att de ikke benytter flyene fra Astraeus. På de flyene eksisterer ikke benplass!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
avsluttet
|
![]() Quote:
Nærmere aviasjon-lokasjon finner man vel ikke? Om man ikke har noe radiofyr nedi l.strøm downtown? Koselig by/tettsted egentlig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bodd i den herlige byen hele mitt liv. Bor på left base 30. Her har jeg flakset mye da jeg var ung som fartøysjef (les "kaptein" på Cherokee )
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
avsluttet
|
![]()
Bodde på Skjetten og Korset en stund, 3 av de bedre årene i mitt liv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Synd at du ikke fant paradiset, Lillestrøm
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du brukte feil kort!!! Her kunne du jo fått SAS EuroBonus poeng i tillegg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Helt rett EB, men jeg har ikke somla meg til å få "det rette". Har du et til meg ??
Forresten, bruker Cresco da jeg besøker suspekte/lugubre restauranter butikker etc. Da plinger SMS min og forteller meg hva restauranten/butikken allerede har belastet meg samtidig som de leverer regningen for underskrift..... Kjekt... Dette burde Diners og alle Visa/MC tilby...... Det finnes nok slike steder som vil lure deg og du oppdager det først etter en mnd. da du er hjemme og 9.000 km fra salgsstedet. DISCLAIMER: Dette har vært null problem opp til i dag. Hvorfor ikke likevel. DNB og Cresco får mye business fra meg framover.... Konkurranse er sunt... ![]() ![]() EDIT: MYE LUGUBRE STEDER DE SISTE UKENE Last edited by SQ 777; 27-07-2008 at 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Helt fint at DnB tar risikoen ved kjøp på lugubre steder - slikt liker alle konkurrenter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He, he hadde jo vært gøy hvis en dag servitøren kommer til bordet med en kvittering på € 48.99 og jeg viser han samtidig tekstmeldingen fra Cresco hvor det står € 148.99 som jeg sikkert ikke hadde oppdaget før jeg får fakturaen hjeme ?
I slike tilfelle er det et lurt trekk fra DNB med slike tekstmeldinger !! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Morsom reklame for CO | Concorde | Flyhistorisk forum | 0 | 04-04-2010 17:25 |
DY ikke morsom å booke | Shadow | Flyforum | 35 | 28-07-2008 16:46 |
Morsom film! | LN-KRF | Flyforum | 2 | 06-05-2008 08:02 |
Morsom kampanje | LCH | Flyforum | 0 | 19-08-2006 01:40 |