![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Og det er mange andre spennende rutekart der, som blandt annet illustrerer at de fleste nasjonale flyselskap i u-land som feks Ethopian, Kenyan Airways, og flere har et større IC-nett enn SAS...
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var hjemme hos min mor i går og hjalp henne med å rydde litt på loftet!
Fant utrolig mye "digg" innimellom alt rotet mitt. - Klistremerker med Braathens SASF B737-200 - Klistremerker med Braathens SASF B737-500 - Klistremerker med Braathens Safe - The Norwegian Flag Carrier - Braathens SAFE postkort - Boeing klistremerker - Braathens SAFE timeplaner - Div. reklame fra Braathens SAFE - Scanorama July/August 1991 (Familien Homer Simpson på coversiden) - På Norske Vinger Nr.6.91 - Magasinet SAS Norge Nr. 4 juni - 91 (Kongeparet på coversiden) - SAS reklame - The Businessman's Airline - Jeg reiser alene mappa (fra min første flytur ever) - Mine første flybilletter BU1225 Bergen Trondheim den 25/7-86 - WF charterbillett WF9116 fra rundflygning over Mosjøen på åpningsdagen til MJF + + + + Morro, meget morro å finne slike ting! I Scanorama magasinet har SAS IC bra med destinasjoner sammenlignet med i dag... E!
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Men en ting jeg lurer på, når man ser på relativt oppdaterte tid-tabeller, så finnes det en god del SK-codeshare i enden av IC-rutene. Har noen oversikten over hvilke ruter dette er nå om dagen?
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Den gang BA fløy både til Gatwick og Heathrow | litt-amatør | Flyhistorisk forum | 12 | 27-08-2008 17:25 |
Du så den ikke før du hørte den. Og da var den vekk, | Desk pilot | Flyforum | 1 | 19-12-2007 16:11 |
Det var en gang | DY Tech | Flyforum | 2 | 23-12-2006 14:44 |