![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som vet hva som skjer med forum.airpics.com? Jeg har fått feilmelding de 2-3 siste dagene når jeg har forsøkt å gå inn der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ser under rubrikken "News" på framsiden til airpics.com at de driver med noe serverbytte, men nå har jo problemene vart i irriterende mange dager da så...
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Begredelige greier!
Etter min hukommelse var forumet borte allerede tidlig på dagen 8. juli, så nå begynner det virkelig å gå på humøret løs. Tror nesten jeg må poste noen nyervervede historiske bilder og litt sjøflynytt på Scanairs forum i stedet ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God idé! Jeg slenger meg på - her med et bilde av LN-MAQ som sto på Notodden da jeg var der i forrige uke:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og mens jeg er i gang: Her er et bilde av LN-HPB på Jarlsberg samme dag som Notodden-bildet ble tatt. LN-HPB er vel forøvrig samme flytype (Rutan LONG-EZ) som nødlandet ved Sandefjord tidligere i sommer (LN-MAB)?
LN-HPB har forøvrig også en nødlanding bak seg, på Jahresletta i Vestfold i juni 2004, men nå er den altså "ship shape" igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Det er for tiden ikke mulig å logge inn.. (*host* Richard, bittelitt hjelp? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har vært der nå, og jeg var faktisk innlogget (innlogget fra tidligere). Men da jeg opprettet en ny tråd og trykket på submit, fikk jeg vite at det ble oppfattet som hacking!
![]() Fly high, bildet av LN-MAQ minner meg om å opplyse om at den er solgt ut av landet, til Afrika som hjulfly. Begredelig, det også!
Gunnar Kjeviksiden: http://kjevik.dk ...mange gode minner Last edited by GF1; 13-07-2008 at 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Joda, det jobbes sikkert med saker og ting.
Var selv innom i dag, og i den sammenheng laget jeg både et nytt topic og et reply. Neste gang var de som sunket i jorden..., det ble mye tullball, alle iconer og noen bilder gikk i rødt kryss og til slutt kom det opp en side med "Hack Attemt!" Gi gjerne et lite vink i denne tråden når alt er ok...., til da..., tror jeg at det blir en pause for min del på Airpics. ![]()
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Hack attempt er kjennt med OpenBB, det er langt i fra saa ille som det hoeres ut, saavidt jeg husker er det en liten bug med innlogging som gir denne feilmeldingen....BU662 - Richard utrolig kunnskapsrik naar det gjelder OpenBB, send han en liten PM....
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Neida, jeg sier ikke at det er ille. Men en helt hvit side med disse ordene er liksom litt langt unna det man hadde planer om å logge seg inn på.
Har jo fått samme meldingen på andre OpenBB-fora også, så den saken er jo grei....
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]()
Den hack-greien er normalt bare pga at cookiene som servere har lagt ijgen ikke stemmer. Finn alle cookies relatert til siten og slett det pleier å fikse mange av problemene.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
[quote]Finn alle cookies relatert til siten og slett det pleier å fikse mange av problemene.
[quote] Ok, og jeg stiller meg til offentlig latter: Hvordan går jeg fram...., noen med te-skje der ute...? (Jeg har jernteppe i kveld, sorry)
![]() |
#14 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Avhengig av Nettleser f.eks. IE70 (Menylinjen File Edit etc.) --> Tools --> Internet Options --> Browsing History --> Delete
Naa har jeg forsoekt dette uten hell, saa det er nok noe annet som ligger bak problemene. Jeg ser at Airpics har oppgradert til OpenBB 2.0.5 Nordlys Edition...gaar ut i fra at det er enten er Richards version eller andre som har programmert resten. Versjon 2.x.x var vel 85% ferdig da ildsjelene gav seg...
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ok..., jeg får bare avvente. Tror ikke det er her feilen ligger, men at det er noe annet som er problemet. Richard ordner vel opp, skulle det være noe, vil jeg tro....
Takk iallefall...!
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]()
Gustav kan selge de perl-koden for å konvertere til vB?
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
critical mind
|
![]() Quote:
Jeg ser du forsatt bruker de gamle templates av 1.0.7, derfor funker det ikke. Jeg vil vaere mer eller mindre online fra ca 11.00 a.m. og kan gjerne hjelpe deg. Det er ikke sa mye den Coden som er galt, det er ca 4-5 innstillinger i SQL Databasen. ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Du kan spøke du
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da har arbeidsdagens første timer *hostkremt* blitt brukt til å konsultere OBB-supporten, og vi skal nå være oppe og gå igjen.
Design og slikt er ikke heeelt som det brukte, men det tar vi etterhvert. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Asiana med økonomiske vanskeligheter - Kjøpes av Korean Air | Someone | Flyforum | 31 | 28-02-2025 07:55 |
Germania i vanskeligheter | BU662 | Flyforum | 20 | 05-05-2019 19:02 |
Fornebuhistorisk forum slås sammen med Flyhistorisk forum | gustavf | Flyhistorisk forum | 3 | 19-01-2011 07:50 |
Fornebuhistorisk forum slås sammen med Flyhistorisk forum | gustavf | Flyhistorisk forum | 0 | 18-01-2011 22:08 |