![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Low cost vs full service
Hidden fees vs All inclusive Free seating vs Assigned seat FR vs BA Sjekket utreise 1/8, retur 10/8 "Oslo" - London (ingen av billettene er fleksible) BA - kr 2850 - C-klasse (Club Europe), med to kofferter, prioritert boarding, lounge, mat, drikke FR - kr 2850 FR - kr 3494 - med to kofferter og prioritert boarding
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He he... Det er vel sjelden at FR krever 2850 t/r "Oslo"- London?
Restricted Club Europe er et bargain jeg alltid brukte til London. Du glemte ogsaa aa ta med at du faar doble tier points og miles med BA |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Tenkte jeg ikke skulle rote for mye i vepsebolet med poeng o.l., men illustrere at det hender at FR ikke er billigst. Som jeg nevnte i en annen tråd - hender at Y+ eller Y også bare er marginalt dyrere enn C-klasse, men jeg tror mange ikke gidder å sjekke C en gang "fordi det er dyrt".
FR har faktisk en god del dager med STN-TRF i området kr. 699 - 1299 der BA også ligger på laveste C-klassepris.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg elsker den restricted C-fare'en til BA. Den er jo et kupp. BA har jo faktisk på siden sin, når booker økonomi, link til "upgrade to business class for X kroners", så der går det nok ikke bare på at folk ikke sjekker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BKK-trip og flypriser? | geha | Reiseforum | 5 | 17-09-2011 21:28 |
Forvirrende flypriser | AirbusTrond | Flyforum | 1 | 09-01-2007 15:14 |
Flypriser inn for landing... | Trety | Flyforum | 0 | 22-06-2006 11:28 |