![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her kommer noen Bilder fra Tromsø Lufthavn.
Dette er første gang jeg tester mitt "nye" EOS 350D på spotting. Så vet ikke om resultatene ble bra.. Kom gjerne med tips om hva som kan gjøres bedre da jeg er ny med Digitalt speilrefleks. Ca 95% av bildene er tatt med 18-55mm objektiv, mens noen er 55-200mm som jeg fikk teste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Del 2 de som ikke fikk plass i del 1:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Motivene er greie, kvaliteten også, men herregud så skakke!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jada vet, men er trossalt ny i faget... Skal skjerpe meg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Helt greie bilder det her for en nybegynner
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Men det rettes enkelt opp i f.eks. Photoshop eller The Gimp. (Øvelse gjør mester osv..) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Takk for titten! Nå er det meste sagt her mtp at noen av bildene naturlig nok er litt på skeiva. I begynnelsen virker det jo helt naturlig å følge skroget - også skrogvinkelen etter avgang. JPG-komprimeringen er satt til for lav kvalitet/høy komprimeringsgrad slik at vi ikke ser hvilken kvalitet bildene ellers trolig har. Håper du lagrer på nytt og poster ny tråd med nylagrede bilder av bedre kvalitetsgrad/mindre komprimering. Det er nemlig for sjeldent bilder fra Tromsø her, selv om det har tatt seg opp i det siste med innsats fra LN-MEH.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"spotte Mekka" LHR (Mange bilder) | flyBG | Bilder & foto | 27 | 18-05-2013 19:10 |
Bilder fra Bardufoss - endelig "vår" :-) | seilfly | Flyforum | 6 | 08-05-2005 12:09 |