![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://www.side2.no/reise/article1998600.ece
Kommer dette da? jeg håper/tror ikke det. Så man på do så må man på do. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Blir vel Ryanair som innfører dette først i isåfall... Ellers er kanskje dette et av de dummeste forslagene jeg har hørt, og føyer seg inn i rekken av tåpelige forslag fra luftfarten. Neste forslag blir vel at man må betale for å bruke setelommen på setet foran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er nok mye som blir avgiftsbelagt foer man gaar loes paa dassen ....
Men: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja hvis dette blir virkelig, er det garantert Ryanair som står først i
køen for å innføre dette. Ellers kanskje enda bedre, gratis å komme INN på toalettet - men betale for å komme ut? ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Blir som om dagligvareforretningene skulle tatt gebyr for slå inn varene dine på kassaapparatene, eller tatt covercharge. Hva med noe så enkelt som å øke billettprisene?! Kan i blant få inntrykk av at luftfartsbransjen er i ferd med å miste det som måtte være igjen av sunn fornuft og simpel logikk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() ![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
OK, kan jeg få blir direktør i et flyselskap nå? -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nei, du glemte at prisen for å bruke handlevogner er avhengig av om du har forhåndsbestilt eller ikke! Og hvis du vil ha de med røde håndtak koster det ekstra.....
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
Og hvis du vil ha ekstra plass til barnet så må det kjøpes i tillegg....
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og egentlig burde mann få internettrabat om mann forhåndsbetaler varene sine på nettet også. Og det er vel på tide at den manuelle avregningen byttes ut med en automat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Jeg rotet meg inn i en butikk i USA som hadde akkurat det - ganske greit (og kult) når man ikke hadde prøvd det tidligere.
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blir det billigere om det er nattflyging og man sitter på dass mellom lørdag og søndag?
![]() - T |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skal flyene utstyres med dovakt? Skal dette kunne betales med kort? Den som ikke har penger må finne alternative løsnigner? Blir det lov å nyte medbrakt tissebag?
Utrolig mye pisspreik på Nettavisen, det er i alle fall sikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Aa bruke automat med full handlevogn er imidlertid lite praktisk forelopig. Men naar RFID kommer i butikkene kan du bare rulle vogna forbi scanenren og alt blir lest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Jeg synes den tegneseriestripa tar dagens flyverden på spissen! Vi er på god vei mot slike forhold om ikke det er noen som sier fra.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Neste gang du skal tanke bilen, skal bensinstasjonen ha et gebyr for å låne deg bensinpumpa.(?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() http://seattlepi.nwsource.com/busine...irlines19.html .. Imidlertid synes jeg det blir feil aa henge seg opp i denne dass-saken .. den er iferd med aa bli en veldig tynnslitt vits, og jeg vil ogsaa tro at luftfartsmyndighetene vil ha et ord i laget foer myntapparater installeres paa flydoene ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
EU vurderer skyhøy CO2-avgift på flyreiser | C130 | Flyforum | 0 | 15-05-2019 21:54 |
Er flydoen en bakteriebombe? | Hypern | Småprat | 32 | 05-03-2013 10:25 |
Vurderer p-avgift for «kiss and fly» på Sola | Kenneth | Flyforum | 25 | 06-08-2010 21:22 |
Vurderer p-avgift for «kiss and fly» på Sola | Twin Otter | Flyforum | 1 | 05-08-2010 21:01 |
Auka avgift på veteranfly. Kva tenkjer regeringa på? Avgift på frivillig arbeid? | AA-skipper | Flyforum | 10 | 20-04-2010 10:45 |