![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann, i forbindelse men en prosjektfilm jeg holder på meg hadde vi en rundtur for å filme flyplassen fra oven, det ble også tid til å ta noen bilder og tenkte å dele noen av dem for den som måtte være interessert.
Ser at andre også har noe av de samme bildene, men la går prøver alikevel.. Ikke gjort så mye med bilden enda så det får bli som det blir her... Vi starter turen... GA-Terminalen sett fra luften med Postens fly... ![]() Forsvarets museeum med hotell og parkering ![]() Vestre rullebane med GA-terminalen ![]() Terminalen med parkering og innfartsvei ![]() Enda et av samme motiv... ![]() SAS teknisk med terminalen bak ![]() Terminalen sett fra østre bane ![]() Rusegropa med Flystasjonen bak ![]() Østre bane med SAS teknisk ![]() Gardermoen flystasjon ![]() Ja en gammel dame som venter og venter.... ![]() Tårnet med deler av terminalen foran ![]() Ja måtte bare ta med denne damen også.... ![]() ![]() Østre bane igjen som avslutter denne rundturen... ![]() Håper det falt i smak...filmen ble bedre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig fine bilder! Gode teknisk og ikke minst motivmessig! Bra jobba:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Crew Chief ass.
|
![]()
Fine bilder!
Men så til mine dumme spørsmål. Hva brukes egentlig den rusegropa til? Ikke le nå! Ruser de motorene på flyene der eller? Hehe. Har alltid lurt på hva den groupa der brukes til. Så til mitt andre dumme spørsmål. Hvordan er det å svirre rundt om en så stor flyplass med mange fly som letter og tar av? Tenke på at luftrommet må jo være litt travelt over gardermoen. Får dere beskjeder over ATC hele tiden hvor dere skal fly eller? Ville tatt seg ut å snittret en 747 over en av rullebanene der ![]() Jeg er verken NASA rakketforsker eller innehaver av PPL. Aldri har jeg vært i en cockpit før heller så, litt vansklig for meg å vite ![]()
![]() |
#4 | ||
Browncoat
|
![]() Quote:
Quote:
P.S. Nydelige bilder ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Tøff variasjon fra hva vi er vant til!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fine og skarpe oversiktsbilder!! Takk for at du deler disse med oss
![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Selvsagt blir det komplisert hvis man har andre småfly og helikoptere som svirrer rundt samtidig. K |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Meget bra dokumentasjon fra landets største og beste flyplass også. Bildene til Hans Olav er alltid bra - så takk for at du deler bildene med oss andre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette var nydelig ja, slike motiver de fleste av oss kan drømme om å få.
Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Vanvittig flotte bilder!
Nå er jeg ikke så lokalkjent der oppe, men ved bilde nr 2 skriver du at det er Forsvarets museum og hotell det er bilde av. Regner med det er flymuseet du henviser til, men hvilket hotell er det snakk om her? Kjente ikke dette igjen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.lch78.net
|
![]()
Norlandia Airport Hotel
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
KANON! Mycket bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nydelig, Hans Olav!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kveldsbilder fra Oslo Lufthavn Gardermoen... | SK917 | Bilder & foto | 31 | 23-10-2008 16:45 |
Noen bilder fra Oslo lufthavn Gardermoen | ATC-flyradar | Bilder & foto | 14 | 26-08-2007 20:13 |
Bilder fra OSL - Oslo Lufthavn Gardermoen. | ATC-flyradar | Bilder & foto | 12 | 26-08-2007 12:06 |
Masse bilder fra Oslo lufthavn Gardermoen | flyKSU | Bilder & foto | 15 | 19-08-2007 03:27 |
Bilder fra OSL - Oslo Lufthavn Gardermoen. | ATC-flyradar | Bilder & foto | 37 | 14-07-2007 13:23 |