![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da har jeg fått litt orden på bildene fra USA, og presenterer noen her i del 2!
Denne fløy jeg Charlottesville - Dulles - artig liten krabat: ![]() I Washington fikk jeg se B767-300 fra Ethiopian. Det er antageligvis et sjeldent syn utenfor Ethiopia. Den ene skulle på dagens ruteflyvning, mens den som gikk først var charter: ![]() Tre anonyme B767 stod på rampen på IAD. Aner ikke hvem de tilhører, men siden de var samlet i denne byen, er det vel ikke helt umulig at de tilhører en mer eller mindre offentlig organisasjon: ![]() Denne maskinen fra United var ikke særlig presentabel: ![]() Denne fløy jeg med til JFK!: ![]() TACA A320: ![]() Så har vi forflyttet oss til Newark. Også -500 maskiner kler winglets: ![]() Det gjør også -900ER. Første gangs syn for meg. Synd ikke CO har flydd -400 modellen. I så fall ville jeg hatt bilde av alle fra -100 og oppover: ![]() Alaska er langt unna NY: ![]() Enda en nydelig fugl me winglets. Denne nye trenden gjør at det blir mye nytt festet til brikken: ![]() Jeg er litt usikker på om jeg synes "nye" AZ tar seg bedre ut enn gamle: ![]() Jet Airways har spredd seg til mange steder, også EWR: ![]() Så avslutter vi med to DHC8-400 fra EWR - Porter og Continental: ![]() ![]() Tilbake til Europa og LHR, med den store til Singapore etter en grei tur med Virgins A340-600: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() http://forum.flyprat.no/showthread.p...ghlight=vision |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder VC-10!
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ethiopians B767 har vi på Arlanda flera gånger i veckan
![]() Fina bilder är det dock som mår bättre i bildforumet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
Låvly bilder
![]() Synes UA burde "flekke" litt på den 737en. Og syntes den A380en så litt liten ut ![]() Når det kommer til CO sine B737 så synes jeg at de burde lakkere dorsal fin i samme blåfarge som verticalen, synes det ser stygt ut slik det er nå. Dag J du får tipse kollegene dine ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder av masse vi ikke får sett i Norge, dvs alt uten om 757en til Continental.
<a href="http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Terje+Aalrust&sort _order=views">Mine bilder på airliners.net</a> <a href="http://terjeaalrust.blogspot.com/">Fotobloggen</a> |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Søren - det gikk litt fort i svingene. Jeg mente selvfølgelig å legge denne i bildeforumet. Kanskje noen med rettigheter klarer å flytte den over?
Sorry ![]() VC-10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ingen fara, som du ser hade jag gjort det innan du bad om det men låter en link ligga kvar lite diskret
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var virkelig en bra og Inntresang serie bilder. supert!
![]() Det er så gøy å se bilder fra USA, de har så mye snack's. Bildene fra EWR, er de tatt fra innsiden av terminalen?
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder.
![]() Enig med BSSW. 380'n ser ikke så stor ut når man ikke har noe ved siden av den å sammenlikne med... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flott med fine bilder fra over dammen!
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
[QUOTE=VC-10;278706]
Quote:
Jeg ser at det hadde fallt ut et ord i teksten ang. Ethiopian-maskinene. Det var meningen å skrive at det vel ikke var vanlig å se to maskiner på samme sted utenom på hjemmeflyplasser :-) VC-10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det var ikke sarkastisk ment!
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Alitalias scheme er bare for flott! Flotte, og uvante bilder VC-10
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
VC-10, hvor var det du sto da du tok bildene fra EWR, var det fra terminalen?
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg sto inne i terminalen som Virgin benytter (husker ikke nummeret). Rimelig bra forhold der på ettermiddagen, tross vinduene!
VC-10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig morro å se bildene og fint dokumentert! Takk for titten
H |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gode billeder fra USA,,synd at man ikke kan læse registreringen
hilsen ole |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
1966 .... bilder fra USA | LN-MOW | Flyhistorisk forum | 14 | 26-03-2015 09:23 |
Noen bilder fra flyging i USA! | DABDAB | Bilder & foto | 3 | 27-09-2011 14:55 |
Noen bilder fra USA | SK931 | Flyforum | 1 | 09-11-2006 19:51 |
Noen bilder fra USA | OMW | TripReports | 5 | 22-03-2005 06:34 |