![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
lurte på om noen visste hva som venter en på economy extra innad i Europa i forhold til vanlig Economy innad i Europa
![]()
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det kan vi godt fortelle deg:
På vanlig Economy må du kjøpe alt du vil ha av mat og drikke og du sitter bakerst i flyet. På Economy Extra får du et lite måltid. Det er alltid kaldt, og omfanget avhenger av hvor langt du skal fly. I tillegg er alle drikkevarer gratis. Også champers. Du sitter da midt i flyet, ellom Business og Economy. Business gir det samme som Economy Extra pluss at du har ledig sete i midten av tre-seteren, får gjerne et varmt måltid på flygninger over 1,5 timer, adgang til lounge og biz innsjekk pluss fast track hos SAS der det tilbys. Håper det hjalp litt. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Enkelte flygninger har kun Economy og Economy Extra, ingen Business.Da sitter man helt fremst.
På mange av flygningene som har business, er det kun 2-3 rader med business slik at man på Extra får gleden av bedre benplass på de første radene på Extra |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.lch78.net
|
![]()
takker og bukker
![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg mener at man har adgang til fast track på CPH og ARN også med Economy Extra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja du har adgang til Fast Track og du har vel også en billett type som kan endres...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
og så kan man sjekke inn på Business Class-innsjekk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Economy Extra er tilbake! | Star Flyer | Småprat | 5 | 23-10-2013 11:28 |
Economy Extra - SAS | HS-TGA | Reiseforum | 3 | 12-04-2013 15:11 |
To economy extra-alternativer? | litt-amatør | Reiseforum | 12 | 06-03-2011 00:12 |
Buisness vs. Economy Extra. | Hickok | Flyforum | 8 | 20-10-2008 12:51 |
SAS Economy Extra | rhusberg | Flyforum | 2 | 05-02-2006 12:16 |