![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
http://www.sas.no/en/EuroBonus/EuroB...00772&vst=true
SAS deler ut dobble poeng for de som flyr OSL-LCY i sommer (juni, juli og august), men det ser ut som kampanjen krever en tilmelding |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Takk for tipset! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvorfor må de alltid gjøre ting så små-komplisert. Hvorfor forhåndspåmelding? Ja, jeg jeg får melde meg på i tilfelle jeg skal reise ila. juni, juli, august (tenkte jeg)
Inn med EB-nummer og klikker på Sign Up: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg skal reise OSL-LCY 31. august, men fikk samme beskjed som deg, Discus. Bruker Firefox, men da jeg prøvde med Explorer fungerte det fint. Tipper SAS kjører denne kampanjen for å få opp pax-antallet i sommer da det nødvendigvis er færre forretningsreisende som bruker ruten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Funket i Firefox nå - sikkert det vanlige "time-out"-tullet som oppstår fra tid til annen (140000 please retry later osv.). Uansett snodig å kreve forhåndspåmelding, hjelper jo lite å ha en kampanje på dette dersom noen oppdager midt i juni at de skal bortover en tur og ikke er påmeldt. Og hvis/når jeg skal til London har jeg sikkert glemt det.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser ut som de sliter med mer enn bare registreringen, klakulatoren har sviktet også (som en på flyertalk påpekte):
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg skal sjekke den 12. juni når jeg skal ut å fly. Hvis jeg ikke får minimum 1200 ekstrapoeng i tillegg til dobbel opptjening av basispoeng så skal jeg sende Eurobonus en e-post med lenken til den engelske siden.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg skal også fly til/fra LCY i juni, men husker ikke om det var de spesifikke flightene. Er det andre flights enn de som er nevnt mellom OSL og LCY?
Eivind |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nei, kun de 2 parene som nevnt der, så det er bare å melde seg på
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Siden det ikke går an (?) å bestille SAS-billetter med full EB-opptjening, må jeg nok nøye meg med 300 grunnpoeng og 300 ekstrapoeng når jeg skal til LCY.
Ser at SAS har lagt ut samme tilbud til München og Berlin. Da blir det doble poeng til helgen når jeg flyr København-München - men her kreves ingen registrering: http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroB...in-og-Munchen/ Og for øvrig pågår det også et tilbud med doble poeng til Polen: http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroB...eng-til-Polen/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Som Someone sier så er det kun 2 direkteavganger mellom OSL og LCY (i hver retning), og ingen avganger på lørdag og kun en på søndag (i 15-tiden om jeg huser rett). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS EuroBonus-kampanje med Ethiopian Airlines | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 13-08-2012 08:41 |
BA starter LCY-AGP og LCY-FAO | Twin Otter | Flyforum | 4 | 07-12-2010 21:03 |
SAS Eurobonus kampanje,få inntil 30% rabatt på alle priser! | Farmer | Reiseforum | 1 | 23-10-2009 09:06 |
Håp for OSL-LCY | jb1 | Flyforum | 9 | 25-02-2009 09:08 |
London Calling - OSL-LCY | Someone | TripReports | 4 | 09-02-2009 20:32 |