![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner klokken 05:38...fantastisk! Nå venter en tur med trikken til byen for å hente bilen før det blir møter ute av huset i hele dag. Ha en strålende tirsdag - du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Leggetid her... natti!
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen! Jeg skal begynne i ny jobb i dag. Har ikke jobbet til normale arbeidstider på fire år så det var interessant å se om b-mennesket kom seg opp - og det gjorde jeg jo. I skrivende stund fortæres frokosten og dagens morgenkaffe. Deretter blir det dusj før jeg setter kursen ut mot Forus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ser lovende ut her i sør også!
Nå går straks turen til Kjevik, og dagens flytur. Deretter blir det båttur til Kiel med Color Fantasy. Kunne nok hatt værre uke, ja! Ha en gudde tirsdag dere også! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag. Flott sol i Oslo, startet dagen med jobbsøker-møte allerede kl 07.00, ikke dårlig. Nytt møte kl 13 for en større test, så da er ettermiddagen dekket inn.
Schrøder står på programmet i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Herlig i Lillestrøm også, MEN fruen har pålagt meg å klippe hekken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Snakk om å være trøtt på morran....zzzz Sånn er det når en ikke legger seg i rett tid. Ikveld er det bedriftskamp i fotball, regner med en hard batalje hvor vi kommer seirende ut.... ![]() ![]() Ha en strålende flott dag alle forumister over det ganske land ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Københvan. Leeeenge siden alarmen ringte for første gang idag, men nå har jeg ihvertfall kommet meg opp. Ny dag som skal tilbringes på lesesalen......å giid som jeg gleder meg til det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
Fantastisk vær , måtte det bare vare året ut.... Det blir en travel jobbuke med anbudsevalueringer og møter. I morgen blir det dagstur over fjellet til OSL og Lilleaker kontoret. Ukens ABZ tur faller på torsdag så da har vi ingen fritidsproblemer denne uken heller. Hei hvor det går..... Ha en fin sommerdag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad morgen fra Frösundavik! En nydelig morgen her i STO også. Litt vanskjelig å komme seg opp av sengen i dag - og det skyldes ikke den ene pilsen jeg tok med en gammel skoleveninne som nå bor i STO - men at det ble lite søvn før avreisen fra OSL i går. Stuptrøtt sovnet jeg først på sofaen, og så etter en halv side i boken min. Men, til slutt klarte jeg å karre meg ut av sengen og på jobb!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God formiddag fra Bristol. Ny konferansedag før SAS tar meg hjem til Gardermoen med SK4662 i kveld. Håper på en tur innom Bath i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Strålende vær i Brugata, som jeg nettopp gikk gjennom på vei fra jobb til banken. Der viser det seg at jeg har vært utsatt for en reiseglad kortsvindler som har tappet Visa-kortet mitt hos Vueling, Clickair og EasyJet ! Forholdet anmeldes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Her i Chicago var det 32 varme da vi landa i gaar ettermiddag. I dag er det kun halvparten... Portland var et meget hyggelig sted som anbefales. Pinot i verdensklasse, meget hyggelige folk der borte. Priusen vi leide ble testet i det vide og brede. Resultat? Vi kjoerte 134 miles fra Hertz paa flyplassen til tanken ble fyllt opp i gaar foer tilbakelevering. 1.699 Gallons var det plass til. Det skulle bli 80 mpg det...!! Imponerende! Troett paa morran i dag som man alltid er etter en ekstra fridag. Ha en trivelig aften alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Strålende lørdag morgen | EB | Flyforum | 27 | 01-08-2009 19:09 |
Strålende lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 05-07-2009 04:29 |
En strålende onsdag morgen | EB | Flyforum | 36 | 22-01-2009 00:54 |