![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har en ubenyttet billett TRD - LHR på Economy Flex den 21. mai, som jeg ikke benyttet. Billetten ble bestilt på sas.no.
Jeg var i SAS-skranken på TRD den aktuelle reisedagen og avbestilte reisen, og der fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende en mail til SAS og oppgi billettnr. for å få refundert beløpet som var betalt. Når jeg ser på kvitteringen for den elektroniske billetten, kan jeg ikke finne noen kontaktadresse for dette. Siden jeg nå befinner meg i USA, og ikke har lyst til å ringe SAS herfra, lurer jeg på om det er noen i SAS-systemet der hjemme som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan komme i kontakt med rette instans fo r å ordne opp i dette? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fra sas.no:
Når du bestiller billetter på sas.no har du i følge loven 24 timers angrefrist. Det innebærer at du må avbestille reisen din innen 24 timer. Du vil alltid få igjen skatter og avgifter på din billett, men det avhenger av billett type om du får refundert billetten etter angrefristen og eventuelt hvor mye. Ta kontakt med SAS Reisesenter 05400 Når det gjelder e-mail... Hmm... prøv evnt refusjon@sas.no eller noe. Kan ju fungere? ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ellers går det fint å bruke kontaktskjemaet på nettsiden til SAS. Det har jeg gjort tidligere og da fikk jeg svar samme dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Refusjon ved ubrukt billett hos Wizz air | krølle | Reiseforum | 2 | 26-07-2019 07:37 |
Refusjon av billett hos UA | 737-405 | Reiseforum | 6 | 23-01-2013 22:18 |
Sliter med å få svar på sas.no sine EB-sider, hvordan booke billett? | TGjr | Reiseforum | 0 | 20-01-2013 09:27 |
Refusjon av billett | cjobakk | Flyforum | 11 | 24-07-2009 16:11 |
Ubenyttet del av billett | LN-FOC | Flyforum | 1 | 07-12-2008 14:54 |