![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg befinner meg på kurs i Charlottesville VA, og på veien hit har jeg vært innom OSL, LHR, JFK og DCA, før Greyhound tok meg hit.
Min gode reisevenn, kameraet, er med, og jeg tenkte jeg her skulle vise dere noe av det som har festet seg til brikken så langt på reisen. Bildebehandlingen er så, med et enkelt program på den bærbare! Enjoy ![]() Først to bilder fra LHR. Jeg hadde funnet ut at SQ sin A380 ville befinne seg på pier 6, så jeg satte snuten dit, og jammen hadde jeg slik flaks at det var den eneste gaten som var åpen, slik at det gikk an å komme bort til vinduet: ![]() ![]() På JFK, var denne fine fuglen fra SA det første som møtte meg: ![]() Aeromexico´s nye farger gjør seg særs godt på B737-800wl ![]() jetBlue kommer og går hele tiden på JFK, her representert ved en jungeljet: ![]() Air China har fått STAR-logo: ![]() Delta´s B757 tar seg unektelig godt ut med winglets og nye farger: ![]() Nok en Delta med nye farger, CRJ900 (operert av Freedom Airlines): ![]() Saudi Arabian er langt hjemmefra: ![]() Turkish A340-300 med tulipan - jeg vet egentlig ikke hva jeg synes om den: ![]() Enda en som kler winglets, jeg er blant dem som alltid har likt Americans farger, og 757´ens nye utseende gjør den ikke akkurat værre: ![]() Og til slutt et bilde fra DCA - mitt første møte med AC sin Embraer: ![]() Og dett var dett - kanskje blir det noen fra hjemreisen neste helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tusen takk - fantastiske bilder!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg må innrømme at det å se A380-maskinen nesten er litt uvirkelig - har liksom ikke blitt vant med at det finnes et fly som ser sånn ut i virkeligheten. Her var det ellers virkelig mye lekkert, takker for bildene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder av mange spennende maskiner!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-HEL-LHR-JFK-LAX-HNL-LAX-JFK-LCY/LHR-HEL-OSL i J/F | JonV | TripReports | 2 | 19-04-2014 15:48 |
Noen bilder fra JFK | SNSK | Bilder & foto | 5 | 04-05-2013 12:54 |
ARN-LHR-JFK-BGI-MSQ-BGI-JFK-LHR-ARN. Or simply The West Indies | Petrus | TripReports | 7 | 19-05-2010 17:56 |
AF legger ned LHR-LAX og starter opp LHR-JFK | Stian | Flyforum | 3 | 09-10-2008 00:08 |
JFK-LHR-OSL 12-13 august - en del bilder, men mye mat og kos | Discus | TripReports | 19 | 30-08-2008 20:56 |