![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]() ![]() Det at Norwegian har flyttet alle utenlands avganger fra BGO til SVG har gjort at det har vært travle dager for oss og SVG har sitt ut som en stor DY hub. Her har du to av tre av dagens fjernparkerte Norwegian fly. Vi har i det siste hatt 5 nattstopp fly mot normalt 3 der 1 av dem går til BGO. ![]() Hola Airlines opererte WAW-SVG-WAW. Egentlig en BGO flight. ![]() AtlasJet var også innom. Her på vei til AES. ![]() Snart fotball EM. ![]() ![]() 1 av dagens to høydepunkt. En Alitalia A321. ![]() ![]() ![]() Det andre høydepunktet og det største. En VC-10 fra Royal Airforce. ![]() Mitt første av LN-WDE ![]() Denne har stått på Sola noen dager nå. Kanskje RRA kan forklare hvorfor den står her. Snag? ![]() ![]() ![]() ![]() Setter pris på kommentarer...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Woew! VC10 er bare sykt stilig!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
NYDELIGE bilder! Har merket stor Norwegian aktivitet her i det siste ja. Hva mangler på disse bildene for at det skal bli a.net eller jetphotos.net materiale?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fantastiske bilder. Hva gjorde Alitalia her?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Fine bilder ,men på min sjerm her så er mangler det endel på skarphet i bildene. Det virker som de er tatt på litt lav lukkerhastighet.
Ser du også har "pushet" fargene ganske bra her, så de ser litt overdrevet ut. men ellers har jeg ikke noe veldig å utsette her ![]()
![]() |
#6 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Jetstreamen fra Eastern Airways står på Sola grunnet charteroppdrag til Aberdeen og Donnegal, flight T3 1036. De har derfor startet sommerbase her i Stavanger, så vi kan vente oss flere besøk av denne typen maskin gjennom sommeren....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Hola, señor! Mye tøft på Sola ser jeg
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Er en del heat blur fra bakken som ødelegger skarpheten. Men har ikke gjort så mye med fargene.
![]() |
#9 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Jeg ser du stort sett har en blender på f/14, imens f/8 er mer enn nok. Da ville du også fått raskere lukkertid og/eller kunne sette ned ISO-veriden. (Uten at jeg synes at 400ISO er synlig i bildene, eller at jeg ser noe som kan skyldes sein lukkertid).
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takker for tips seilfly. Har ikke mye peiling på innstillinger osv. så slike kommentarer setter jeg stor pris på.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen vanlige og noen LITT mindre vanlige gjester på OSL | winrace12 | Bilder & foto | 5 | 05-07-2012 18:08 |
Mangler et par DY fra fredag (7. mai) | LN-KGL | Register- og ATC-Forum | 5 | 09-05-2010 12:55 |
par bilder fra Sola | LN-KFW | Bilder & foto | 8 | 13-01-2010 17:09 |
Noen fra Sola en nydelig 8. Mai dag. | Vede | Bilder & foto | 3 | 11-05-2008 07:12 |
Og ett par "våte" bilder til fra 7 mai | TigerBlack | Flyforum | 10 | 10-05-2007 10:15 |