![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen,
og det første som møter meg i aftenposten i dag er: Denne automaten vil endre dine flyreiser http://www.aftenposten.no/reise/article2424685.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Skyet og litt vind idag.....og en lett fylleangst er også på plass. Snart blir det å få i seg en god søndagsfrokost også får jeg se hva jeg finner på senere idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn! En lang og slitsom 17. er over, i lag med en ukes langt program forut som også var slitsomt. I dag er det en dag for hjemmekontor og rydding av løse tråder og slikt, før uken braker løs.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg tok en snartur ned til skolegården og gårsdagens 17. mai-arrangement, mest for å kjøpe en pølse med lompe, men det var så kaldt og surt at jeg gikk hjem før bodene åpnet. En enkel lunsj bestående av hvitløkscampi var ingen dårlig erstatning. Middagen var helt topp.
Idag blir det svært lite gjort her i huset, bare avslapning. Ha en fin dag!
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mrgen fra Alpharetta! Her viser gradestokken 15 grader og det loves bommelibomm utover dagen. Mao. ikke mye som skal gjoeres i dag.
Gaarsdagen ble for det meste feiret paa 'landstedet' - og det ble ridning, fisking, golfcartkjoering og bingo for guttungen og bestemor. Paa veien hjem saa vi litt fyrverkeriskyting langs veien .. kanskje finnes det flere fortapte nordmenn i Nord-Georgia? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad 18. mai... Tilbake etter 2 netter på SPA hotell i Strømstad - det går helt fint å rømme vekk fra norsk feiring. Så i solidaritet med svenskene som ikke fikk gå i norske tog i 1969 (utrolig men sant - i 1969 måtte man være norsk statsborger for å gå i 17. mai tog!!!) feiret vi dagen utenfor landet... Ha en bedre ettermiddag/kveld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nope - men det var det absolutt en del som gjorde. Hvorfor dra på sjøen og oppsøke dårlig vær når solen skinte og vi satt ute med musserende i glassene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
automatisk bag-drop! Dét var på tide - burde jo vært en no-brainer å komme med den tjenesten. Supert! Få et par av dem på ARN!! På torsdag var det lengre kø i bagdrop på ARN (én skranke!) enn i manuell innsjekk - så jeg tok med min allerede innsjekkede trillekoffert og leverte det i manuell skranke! hipp-hurra! På onsdag reiser jeg med mindre trillekoffert - uten livsfarlig tannkrem og after-shave i!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen 17 mai | geirs | Flyforum | 21 | 17-05-2017 20:52 |
God onsdag morgen fra Chiang Mai | TriStar | Flyforum | 15 | 08-03-2017 18:54 |
Reg for i morgen 13. mai | adressa | Register- og ATC-Forum | 0 | 12-05-2016 18:41 |
DY1556 i morgen 2. Mai | LN-HVI | Register- og ATC-Forum | 2 | 12-05-2010 17:12 |
Morgen/formidag på Osl 15 mai | putzmeister | Bilder & foto | 7 | 19-06-2009 21:29 |