![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2005
Posts: 373
|
![]()
Hvorfor ligger LH så høyt prismessig på Business internt i Europa? Intercontnentalt er de rimeligere enn BA, men på europeisk er de (såvidt jeg kan bedømme) mye dyrere enn både BA og SK og de har heller ikke muligheten for enveis rabattert. Noen som vet om dette (og lavere priser) kan være på vei i nær fremtid? Eller går LH så bra at de ikke trenger gjøre noe - eller kanskje de høye Business prisene som gjør at de går bra....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Tror du svarte på ditt eget spørsmål i siste setning. Markedet er villig til å betale prisen og dermed ligger prisene markant høyere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Langtur: First Class (LX), Business Class (LH/LX), Economy Extra (SK) og 1-Class (WN) | ILS2 | TripReports | 20 | 27-05-2013 23:02 |
Noen tanker rundt First class priser | Bizflyer | Reiseforum | 43 | 03-08-2012 23:48 |
Oppgradering fra Economy class til Business class hos Emirates Airline | KrisFlyer | Reiseforum | 2 | 27-11-2009 15:12 |
Lufthansa Business Class vs Thai Royal Silk Class - synspunkter? | kristian | Flyforum | 2 | 06-04-2008 21:28 |
Hvordan finne lave priser på Business class intercon | Bizflyer | Flyforum | 5 | 21-05-2006 09:15 |