![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2007
Posts: 83
|
![]()
Evenes tom for vann, men hovedflystasjon drømmer de om å bli ja....kanskje greit å ha vann da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,384
|
![]()
Vann får man alltid tak i... Det er værre med hovedflystasjoner som tenkes utvidet dersom de ikke har mer parkering
![]()
__________________
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 452
|
![]()
For oss uinvidde, hvorfor må de ha vann? Er det snakk om vannledning, innsjø, hav eller grunnvann?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
Forbanna kjipt hvis det tar fyr?
DY236 har satt kursen nordover mot EVE, men pga vannsit. er det mulig at "alle" våre spottere i Bardufoss får se'n!
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,384
|
![]()
Javel ja. Tolket det slik jeg ville først og regnet med at drikkevannet var "borte"
![]()
__________________
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
... og vips så er 236 på vei til BDU
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2008
Location: Smøla
Posts: 1,812
|
![]()
På vei mot Boudler Airport CO, USA. BDU
Da har NAS begynt med å fly over dammen ![]() Neida...jeg bare tuller ![]()
__________________
-S. Holberg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,682
|
![]()
Hvor mangler de vann som gjør at DY (Dropping Yield) må gå til Bardufoss ?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 452
|
![]()
Jeg skjønner mindre og mindre av dette. Er det slutt på drikkevann på Evenes, Bardufoss eller ombord i et DY-fly?
edit: skrivefeil Last edited by SAJblue; 26-04-2008 at 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,389
|
![]()
Ikke vann saa man kan ha brann- og havariberedskap, kanskje? Da maa det vaere rimelig toert ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 951
|
![]() Quote:
Flight Progress Information 26APR08 11:5 Page 001/001 ]SK4082 []26APR08[] [ ALT ADHOC CHANGE: RRT REASON: ARPT 73G BU7373 LNRRN STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE 26APR OSL BDU 0900 1030 0859 0906 1036 1042 SI EVE CLOSED DUE NO WATER ON AIRPORT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,706
|
![]()
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,910
|
![]()
Jeg sendte DY 236 til EVE i dag. Noen trodde dette var en slags forsinket 1 Aprilspøk når jeg hadde opprop om at det muligens ble BDU som destinasjon pga vannmangel.
Det er brannberedskap som er den avgjørende faktor for stenging. Passasjerene viste jo selvfølgelig forståelse for dette og ikke noe vi kunne få gjort noe med. Last edited by MountainDew; 26-04-2008 at 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Air Traffic Controller
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,282
|
![]()
Kan jo selv tenke dere hvor grisete det hadde blit om folk hadde begynt å drite på dasser uten vann
![]() Men som det er sagt tidligere. Om man ikke kan fylle vann på brannbilene, kan ingen rutefly lande. SAR og HOSP trafikk fikk lande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,480
|
![]()
Da har jeg i det minste rettet opp BDU, slik at dette nå er Bardufoss (IATA) i stedet for Boulder (FAA).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2007
Posts: 310
|
![]()
Er det dere eller flyselskapene som bestemmer dette? Husker i gamledager paa Bardufoss naar det var storbrann i byen og ingen brannbiler igjen paa flyplassen, kom likevel rutefly inn og landet med ingen brannbiler tilgjengelig for dem (saavidt jeg husker er det piloten som avgjoer om tilgjengelig kategori er god nok?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stavanger
Posts: 3,778
|
![]() Quote:
![]()
__________________
Upcoming: TRD-OSL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Air Traffic Controller
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,282
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyselskap som du har flydd, men som ikke lenger eksisterer ... | BraathensSafe1985 | Småprat | 65 | 11-02-2015 13:36 |
EB- poeng dersom man ikke flyr, men ikke har kansellert? | Gullmedlem | Reiseforum | 2 | 24-08-2012 00:03 |
SAS har codeshare, men vil ikke selge billettene?.. | Edricson | Reiseforum | 2 | 23-04-2010 08:57 |
Ålborg har blitt stor, men ikke fult så stor! | MartinL | Flyforum | 10 | 29-11-2009 17:39 |
SAS har ikke bare kinesiske kabinpersonell, men nå også indiske | Utflyttet | Flyforum | 5 | 06-06-2008 18:01 |