![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Var så heldig å treffe på Speedbird igår (onsdag) inne på OSL, og fikk en omvisning som varte i nesten 5 timer. SK917 (Hans Olav)var også med, og så ut som han koste seg han også.
Tusen Takk til Martin (Speedbird) for en utrolig flott tur og guide inne på OSL. ![]() Ikke ofte muligheten byr seg til å få tatt bilder fra innsiden, så selv med godlinsa på service (les: Sigma 50-500mm) så ble det da noen bilder for det. Her følger ett lite knippe av det vi fikk, og høydepunktet for oss 3 var nok Blue1 med ny reg og Slovakia Republic med Tupolev 154. Astraeus var også første gangen for min de. Men nå over til bildene. ENJOY. Airbus 330. Last edited by Airbus 330; 26-04-2008 at 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() SAS LN-RRL i STAR Alliance gleder jeg meg til å få se med Winglets snart håper jeg, den blir nydelig tror jeg. Airbus 330. Så får vi se om Speedbird og SK917 kommer med noen av sine bilder..... Last edited by Airbus 330; 25-04-2008 at 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ble jo flotte bilder der Jan K....veldig bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har også hatt en samme omvising med speedbird og noen andre Kolegaer i Røros flyservice.. Speedbird er veldig flink å jeg ble veldig inponert over det han viste oss..
![]() Flotte bilder foresten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvem er det som bruker LN-BAT i disse dager?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Vakkert - fikk opp øyet for LN-BWG-bildet - tok du bildet imens du sto på noe? Ser liksom flyet fra et perspektiv bittelitt høyere enn typisk hode-høyde over bakken.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flott at dere hadde en flott dag!
![]() Og jeg er imponert over hvor flotte bilder Canon'en din leverer også! Kristoffer: BAT ble solgt til en person på østlandet som drev ett firma i Estland (eller ett tilsvarende tidligere Sovjetland, husker ikke eksakt, men mener det). Han hadde tidligere LN-MTC, som ble levert i innbytte mot BAT - med ett passende mellomlegg. MTC er som du sikkert vet leid ut fra BAT til BAK, mens LN-BAT har stått på OSL en stund. Jeg la merke til at flyet forsvant for en tid tilbake, og fikk den for første gang med Jan-Kåre og Hans Olav på torsdagen. Da kom den i disse fargene og er nylakkert, noe som den virkelig trengte. Om det er samme person som opererer den i dag er jeg usikker på, men jeg kan ikke huske å ha sett noen endring av eier i registeret. Seilfly: Veldig praktisk med plattform på taket av bilen.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Stilig
![]() Var det den MD-90 jeg tok bilder av på onsdagen ? Isåfall er det hva jeg kaller en solid kjapp malejobb. Kule bilder også ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Flotte bilder, og jeg kan skrive under på at Speedbird er en flink guide
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hehe..
..føler jeg får mye skryt her nå! ![]() Kjekt det - synes det er viktig å dele mulighetene og interessen med andre! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
www.lch78.net
|
![]()
jeg får booke meg en guidet tur hos Speedbird Travel neste gang jeg dumper innom OSL skjønner jeg
![]() Pene bilder som alltid Airbus ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
takk Martin, GA kan du jo som vanlig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Takk for flotte bilder!!
Skulle CV-440'n noen vei eller står den bare på en slik henger nå om dagen? Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har ikke den stått slik siden før Gardermoen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Jeg hadde siste tur med OY-KPB sommeren 1975 fra CPH til EBJ.
Senere ble det flere turer med samme maskin , da som LN-MAP. Maskinen ble plukket ren for deler hos FOF på FBU som hovedsakelig var reservedeler som inngikk i handelen da vi kjøpte LN-KLK i 1983. Noen av skrogdelene skulle også være resrvedeler for 580'ene til Partnair. Utrolig nok dra de kjerra fra FBU til OSL ved flyttingen i 1998. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tupoleven var råtøff!
Flotte bilder fra den kanten som vanlig ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra Osl | LN-ASM | Bilder & foto | 6 | 15-01-2011 16:44 |
Noen bilder fra OSL 30/06 | LCH78 | Bilder & foto | 4 | 04-08-2008 16:44 |
Noen Bilder Fra OSL Igår. | Airbus 330 | Bilder & foto | 13 | 11-02-2008 22:51 |
Noen bilder fra Torp igår... | KennethGS | Bilder & foto | 15 | 01-02-2008 12:57 |