![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny uke, ny dag (ny flyplass) og nye muligheter... Hjem fra London i går kveld og nå er det klart for København (fra Rygge). Håper våren har kommet til København også... Ha en bedre start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Bainbridge hvor sneen la seg i dag...skikkelig "vaarstemning"...uken begynner med sne og avsluttes paa The Big Island hvor det skal feires 10aars bryllupsdag pluss en bursdag....Mahalo
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København hvor solen skinner. Dagen begyner med en lite legebesøk hvor jeg skal under kniven før det bærer til skolen og videre jobbing med oppgaven. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Trondheim! Setter meg snart på flyet over dammen og mot Daytona Beach hvor jeg vil tilbringe tiden de neste to årene. Det forutsatt at jeg slipper inn i landet, men det får en satse på at går bra
![]()
------------------ Marius Last edited by Marius_S; 21-04-2008 at 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skal treffe min far på OSL. Han kommer med SK248 fra Bergen kl.0940 og så ta tog til Hamar. Så skal vi fly LN-ALE til BGO idag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
god morgen fra Gøteborg! her er vi i full gang med teknisk kurs på Bae-ATP i West Air`s regi. Sol og sommervarme.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
God mandag fra Trondheim nok engang....
![]() Grå start på dagen idag, men det kommer seg vel.... Ha en strålende dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Hjemmeværende i dag med to syke jenter.
Begynner å grue meg til i morgen, telefonen har ikke ikke akkurat vært rolig til nå da, så da vet jeg at det blir travelt i morgen..... ![]() Ha en bedre dag folkens. ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
Nydelig morgen , dog var det is på morgenkvisten og bilen måtte "de-ices" før kjøreturen til jobb. Det ser ut til at vi får nok en flott dag. Uken blir travel med jobbreiser til både ABZ og OSL. Ha en fin dag alle forumister og god uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Hei å hå!
LYR-OSL og OSL-BGO gjennomført i natt og dagmorges. Inne på kontoret, og nyter frisk kaffi, og varmer opp til å springe i arbeidsoppgavene. Ha ein nydelig dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad morgen fra lånt kontorplass på FBU!
Solen skinner over den gamle hovedflyplassen, og det føles vikeligsom sommer! I går kom presenningen av hagemøblene, og Magnus Viking som nesten fire timer ute i vognen sin i hagen! Det er sommer og sol, men den forsvinner sikkert fredag kveld når det er dugnad i velet.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Oslo sentrum. I blir det en tur innom festningskaien etter jobb for å se på Independence of the Seas. Impulskjøpte et nytt lommekamera på lørdag (Ixux 80 IS), så da får jeg testet det også.
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da tror jeg strategien må være å trekke ut møtet i CPH og pase på å komme på et sent fly hjem...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
www.lch78.net
|
![]()
hmm.. får håpe det blir bra vær der nede på torsdagen iallfall
![]() ![]() God formiddag. Her i Nord så er det sol og blå himmel, temperaturer er nok ikke noe å skryte av da ![]() ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God mandags morgen!
![]() Har hatt en rimelig travel helg.. ..først på jobb tidlig lørdag morgen, fikk 14 jobbkort hvor alt var jobb på halen på en MD80, ferdig klokken 15:00 og traff da C172 som jeg kjørte med til Hamar. Derfra tok vi av med LN-ALE og fløy til OSL, hvor to meget hyggelige personer i ATC ordnet oss fantastiske klareringer! Vi fikk både low approach på 19R, cross-over rett over terminalområdet, samt vi fikk sett albin-lampen i aksjon! Utrolig bra! - Trip-report er på plass om kort tid! Deretter fløy vi tilbake til Hamar, fulgt av en rask biltur ned igjen til OSL. 15min før siste fly til BGO gikk parkerte vi utenfor terminalen, løp så gjennom sequrity og ble nest sist ombord i flyet. En god natt søvn i Bergen, og vekket av Mamma med frokost på sengen - herlich! ![]() Så var det på date med en meget søt 24 år gammel jente, og det ble spasertur på Fløyen, og jeg føler at dette er noe å satse på (ja, Martin - Jeg er... ![]() ![]() Deretter bar det opp på Danmarksplass, og 35min før flyet til OSL gikk, stod jeg i dusjen og sang .. ![]() Denne gang ble jeg også nest sist ombord og flyet pushet omtrent med en gang. Heldig som jeg var fikk jeg sitte på klappsete, og det svært hyggelige crewet fortalte mye om hva de gjorde og hvorfor det ble gjort nettopp slik. Artig var det å tenke på at flyet (LN-TUF) for kort tid siden hadde lagt i flere tusen biter i hangaren på OSL, og jeg hadde vært med på store deler av jobben. ![]() Crewet synes da det var meget betryggende at jeg fortsatt turde å sitte på med flyet.. ![]() Endelig fremme på OSL, gikk jeg bakveien og dunket Martin i ryggen da han stod å ventet på meg der hvor man kommer ut på innland. Vi tok så å kjøpte oss litt å spise, før vi tok flytoget ned til Oslo S. Martin hadde på seg spanderbuksene, og hadde spandet på meg en billett med god sitteplass (ikke den fysiske plassen, men plasseringen i forhold til scenen) til Mark Knopfler i Oslo Spectrum. Det var utrolig artig - og en flott avslutning på helgen! ![]() I dag er det finish-up på MD'en i spor 2, og i dag har jeg montert blant annet oxygen-maske til Capteinen, lukket radomen og diverse andre småjobber. Litt sen lunsj nå, for det var godt å gjøre seg ferdig med jobben før mat. Etter jobb planlegger jeg å spotte litt, før jeg må hjem og pakke ut etter Florida-turen for to uker siden (kofferten ligger fortsatt i sofaen..) - trip-report må jeg også få i stand.. ![]() Hehe.. ..ble vel lengste "god morgen" innlegget mitt, men jeg håper det ikke ble kjedelig.. Ha en topp dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Også hygggelig at du satte pris på konserten.. Du skal vite at jeg også satte pris på hamburgeren, selv om den bare kostet litt over en femtedel av den billetten du fikk av meg ![]() ![]() Her går dagen som vanlig.. Er på plass på FedEx, og snart i gang med å få noen pakker ut av landet.. Ha en god dag, folkens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God eftermiddag från Sigtuna!
En riktigt solig och fin dag i Östeuropa där jag efter en uttdragen morgon har hunnit med att handla för att sedan fortsätta med tvätt och städ av längenheten. Skickar en liten tanke åt mina pax på BLX967 i natt som borde njuta av solen i Phuket nu. Glada var dom att vi kom iväg på tid, men gladast var nog gate staff som kunde stämpla ut 01:35 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Solen skinner på Nærsnes. Det gjør den nesten alltid. Nå skal jeg ned på posthuset og hente min nye espressomaskin, Lavazza Blue, og 300 kaffedoser. Min gamle maskin ble "pensjonert" i midten av november ifjor, og nåe er jeg kaffetørst! Noe innkjøp må til, Rotarymøte i kveld og noe kinesisk "take-away" fra Bjerkås grill i kveld. Ha en fin dag!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 03-12-2007 16:46 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 13 | 30-07-2007 15:24 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 14 | 14-11-2005 16:37 |