![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Heisann!
![]() Jeg og en kompis hadde årets første fototur til Vigra i dag. Det ble tatt noen blider, men kvalitet ble ikke den beste. Desverre fikk vi bare med oss et SAS-fly og et helikopter, siden det tross alt var søndag. Men det ble en veldig fin tur og været var upåklagelig ![]() Bildene av helikopteret ble tatt ut vinduet av bilen, i fart. [ ![]() ![]() Dødtiden ble benyttet til å bestige Vigras høyeste punkt ![]() ![]() Fornøyd med å ha kommt seg opp ![]() ![]() SK4449 kommer endelig krypende ut av skogen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Takk for du tok en tur innom. Håper bildene ikke var for elendige ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hahahaha...., "Årets første fra AES"...., den var god!
![]() Dette må vel være Årtusenets første fra AES..., eller..? Bra var de iallefall, og ser gjerne flere fra den kanten, som har hatt bildetørke lenge nå..., AES altså..
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk ikke med deg AirBaltic altså?
Eller det var vel kanskje i dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LN-SSL, ikke for kjepphøy nå - er selv en åttedel sunnm#%€&g
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nå har jeg gått gjennom mitt innlegg med lupe, og kan ikke finne fnugg av kritikk mot sunnmøringer....
Jeg sa bare at det hadde vært bildetørke fra AES i evigheter: sant eller usant? Jeg sa at bildene var bra og at jeg gjerne ser flere: sant eller usant? Jaja, det skal ikke være enkelt... ![]()
![]() |
#6 |
Crew Chief ass.
|
![]()
Se her ja
![]() Bor selv i Ålesund og skal ut mye i sommer å ta bilder ![]() Fine bilder!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Herlig herlig! Ikke akkurat flust med AES-bilder nei, så disse
bildene fra Vigra var definitivt kjærkomment! Spesiellt bilde nr. :6/7/8 (alle bildene der SK-maskinen fyllte opp hele bildet) synes jeg ble knall, meget meget bra!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dessverre?!
![]() Det kunne vært mye værre, tenk hvis det var ett fly fra DY?? *kommer det litt tydelig frem at jeg er stolt ansatt i SK?* ![]() Ellers flotte bilder utfra forholdene! ![]() Har en del familie i Ålesundstraktene, så er innom en del ganger i året. Flott flyplass i grunnen, men flyklubben skulle tatt seg opp, og NEAR burde fått seg noen fly, så hadde det blitt mer liv, og mer spennende for spotterne! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Årets første flybilde fra meg, men langt i fra spennende bilde | Tom McNikon | Bilder & foto | 1 | 20-02-2011 23:47 |
Årets første.... | putzmeister | Bilder & foto | 14 | 12-01-2011 20:35 |
Noen kjappe fra årets første dag | Hermann SF | Bilder & foto | 4 | 08-01-2011 00:36 |
Årets første spottertur | Madman | Bilder & foto | 8 | 20-03-2010 15:06 |