![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dag var snill nok til å organisere transport nedover til Florida i helgen.
Det fortjener jo et par linjer?? Her er reiseruta: Wed, 09APR08 CO58301 Y CHICAGO OHARE (ORD) 9:30AM CLEVELAND (CLE) 11:44AM ERJ-145 Wed, 09APR08 CO1683 Y CLEVELAND (CLE) 12:30PM TAMPA (TPA) 3:01PM 737-500 Snack Sat, 12APR08 CO1654 Y TAMPA (TPA) 8:55AM CLEVELAND (CLE) 11:22AM 737-500 Snack Sat, 12APR08 CO59052 Y CLEVELAND (CLE) 12:32PM CHICAGO OHARE (ORD) 12:59PM ERJ-145 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ha ha 737-500 og ERJ-145.....yndlingsflyene dine det Tommy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Minigris og liten tube, ja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skal man fly 1.kl til TPA, så nytter det jo ikke med o'hellige United....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tror ikke det blir mye F på meg i morra...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå har jeg flydd to sektorer med CO de siste dagene og det var bra, men noe må gjøres med Ship 119 - det var litt slitt... Det gjorde ingenting for jeg hadde en fin tur over dammen takket være Learjet som hadde fikset det slik at jeg satt sammen med en hyggelig flyinteressert fyr (han ba meg hilse
![]() ![]() Continental var en positiv opplevelse og jeg skal ut og fly dem igjen om to dager. Det blir neppe like bra seteplassering på den turen - altfor mange nordmenn på vei hjem fra Rainy Orlando...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Rainy?? Måtte sjekke været nå. Ser ut som det klarner opp i morra og at det blir sol og varmt til Sun&Fun.
Me får sjå hva Dag har å by på i morra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
He he, sleit litt med å holde hunna så ikke midtsetet ble tatt. Så når det kom en veldig hyggelig kar som er god kunde av CO, så var valget enkelt med å plassere han der...Og dermed var det bare midtsetet igjen, og det er jo ikke så veldig populært...
Passer godt inn i "vår" nye filosofi. Vi plasserer passasjerer med felles interesser sammen, så har man noe å snakke om ![]() Mener å huske at jeg plasserte deg ganske greit på hjemreisen også. Blir nok ikke så mye blokkerte seter ved siden av. Men det skal uansett være exit. Ship 119 er vel i løypa snart for en liten oppgradering med nye seter og AVOD. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Moro - har du meldt deg inn i OnePass også, eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Nei da, FB, han har endelig fått opp øynene for AF/KL også....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da bærer det ut på flyplassen. Dette blir gøy...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei Tommy,
skal dere til Sun 'n Fun? Jeg drar dit i morgen. Er en hel gjeng med nordmenn der. - Thore T |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Det skal de ... hvis Tommy kommer fram ... han ringte meg akkurat fra et miidtsete i en CO 735 ... da var han paa vei mot Newark ... fortsettelse foelger!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ha Ha, er vel litt uvant for den karen, ja ;-)
Jeg drar med LH i morgen tidlig OSL-FRA-MCO, grei rute og 100% ekstra Mileage Plus miles. Blir shopping på Sun 'n Fun, diverse nytt stuff til Extra'n og Mustangen... Norske gjengen treffes gjerne hver dag kl 12 foran den store FAA hangaren. Ellers kan jeg treffes på tlf +47 900 54 327. - Thore |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Browncoat
|
![]()
Det blir vist stormøte i scanair.no der borte da, med minst 6 scanair.no medlemer
![]() Får se hva Tommy sier etter en tur i midtsetet på en 735.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
737-500 trenger ikke å være så verst. Hadde sete 10A hos SAS i dag - det er nødutgang med over en meter benplass!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Det har IKKE 6B .....
![]() Han var heller ikke fornoeyd over aa sitte imellom to andre velvoksne herrer ... Men som debuterende ID-reisende tok han det relativt sporty .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
.. og da kom det tekst om at han ikke kom seg til Tampa, men fikk sneket seg med en flight til Orlando. 15D denne gangen, nok en smaagris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Browncoat
|
![]()
ID reise? Fått av Dag da?
Litt av en reise rute på ham da. Han får ha lykke til. Det er vel ganske mange som skal til Sun'n'Fun, så å reise på ID innenlands kan bli en utfordring vil jeg tro
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Se hvilket fly man skal fly med? | eligent | Register- og ATC-Forum | 2 | 25-07-2015 16:15 |
Skal du fly med Norwegian? | Spirit | Flyforum | 4 | 09-05-2009 22:33 |
Hvilket fly skal jeg fly med? | Trety | Register- og ATC-Forum | 3 | 02-09-2007 15:59 |
AF med markedets lengste seng | The Ticketor | Flyforum | 0 | 29-03-2007 12:08 |