![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Avinor har startet markedsføring av Harstad/Narvik lufthavn Evenes som Lofoten International Airport.
http://www.folkebladet.no/nyheter/article146149.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God idé, synes jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har ikke Lofast innfridd forventningene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Trafikken på Leknes og Svolvær har faktisk økt etter at Lofast ble åpnet, så virker ikke akkurat som om Evenes har tatt helt av
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Helt på trynet spør du meg. Ligger ikke Evenes i Ofoten ?? Og man må kjøre gjennom Vesterålen for å komme til Lofoten.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Synes dette ble litt dumt med tanken på at Lofoten ligger et godts tykke unna Harstad/narvik Evenes Lufthavn. Med tanken på at Sortland ligger 2 timer unne med bil og lofoten ligger enda lenger vestover. I grunn så liker jeg nå dette navnet godt med tanken på at det er hit jeg som regel reiser til
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lofoten International er nok peilet inn på utlendinger. Lofoten er et navn som mange har hørt om utenfor Norges grenser.
![]() |
#8 | |
Infrequent traveller ;-)
|
![]() Quote:
Jeg vil forstå om folk fra Lofoten reagerer på dette, men det er ikke noe mer merkelig med dette enn at Trondheim Lufthavn, Værnes ligger ved Stjørdal i Nord-Trøndelag og Trondheim ligger i Sør-Trøndelag ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg tenker at alle populaere turist-severdigheter på Lofoten (utom Trollfjorden) finnes på Moskenesøya og Flakstadøya, og i denne fall BOO er mer bekvem, selv om Lofast gjorde veg fra fastland kortare...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er dette en forsinket aprilspoek?? Som Harstadvaering vil jeg paastaa at dette navnet er helt paa jordet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Utbyggingen av Harstad/Narvik (Evenes Lufthavn/Forsvaret) | Tarzan | Småprat | 7 | 02-09-2019 22:13 |
Er det planer om utvidelse av Harstad/Narvik Lufthavn Evenes? | Tarzan | Småprat | 5 | 04-01-2015 17:50 |
Kampanjepriser fra Harstad/Narvik-Evenes | FlightDeck | Flyforum | 1 | 02-12-2007 11:51 |
Harstad-Narvik / Evenes Lufthavn må muligens skifte navn | Pooh | Flyforum | 10 | 25-02-2005 12:28 |