![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God "morgon" forumister!
Efter en trevlig kaffe mee CK på Sky City och en kortare natts sömn är jag nu klar för ett 0500-1000 pass på ARNKE. Ser ut som om det blir mycket charter på mig. Ligger lite lätt dimma utanför fönstret nu vilket kan betyda en spännande tur till flygplatsen. En god dag tillönskas er alla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Først en tur innom kontoret før det bærer avsted til havnen og ombordstigning på M/S Crown of Scandinavia. Hjem med SAS i morgen formiddag. Ha en bedre onsdag...som forhåpentligvis ikke gir oss noen streik - det behøver ikke Norge!
PS! Trodde Savipix og CK skulle drikke rødvin... Last edited by EB; 02-04-2008 at 05:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen Godtfolk!
Phu, for en start....Her har natten forløpt rolig inntil for en time siden, da begynte først SAS & DY å bytte litt fly, hvilket førte til en hektisk omrokkering av allerede inntauede fly, sååå går en eldre mann i golvet med hjerteinfarkt ved Tanum bokhandler på ankomstnivå, hvilket førte til besøk av et redningshelikopter på taket av P0 parkeringshus. Dette er i skrivende stund i ferd med å starte opp, og får håpe stakkaren ombord overlever! Ikke før det var avtalt og koordinert så lander brått NVR844 fra Baku / Goa, en hel time før standard ankomsttid, og akkurat når jeg IKKE hadde noen non-schengen gater ledig, så der blir nå 199 pax busset inn til ankomst Non-schengen.... Phu, snart er det sengen ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Bangkok.
Her er jeg på årets happening når det gjelder flyrelatert konferanse: http://www.horizons2008.amadeus.com/index.htm Her er det nesten 700 deltagere fra hele verden, og det er representert over 150 forskjellige flyselskap. Bra program og masse mulighet for networking;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra SkyCity Arlanda. Tåken Savipix meldte om ligger fremdeles over tarmac, så i stedet for en liten spottersesjon på morgenen ble det heller en haltime ekstra under dynen med NRK frokost tv (makan til pludder!). Etter en liten frokost med utsikt til flyene blir det Flygbussen inn til "Apeburet" og en ny dag på jobben. God onsdag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Å bli utsatt for Cille Biermann om morgenen kan "turn a good man into a bad".
![]() Ellers er det en hektisk uke på Lilletorget, delvis pga ulykken i Ålesund som gir oss merarbeid. Skulle egentlig hatt fri i dag, men dette går i vasken. Ha en god dag alle ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Ble liggene litt lenger en planlagt idag så snart er det tid for å komme seg på skolen og få gjort litt arbeid på den hersens oppgaven jeg sitter å skriver. Ha en fin dag.
Ellers er jeg ikke videre happy med årets lønnsoppgjør. Er det noe jeg ikke gidder så er det å betale slik at dagens 55åringer kan gå av med AFP, spesielt når jeg er overbevist om at hele den tullete AFP-ordningen er borte for lengst innen jeg er 62. Last edited by Someone; 02-04-2008 at 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
TurbopropFlyer
|
![]()
God morgen - Veldig glad for at det ikke ble streik; bilen min står på et verksted som ville bli stengt ved eventuell streik... Johooo, jeg får bilen min igjen idag
![]()
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Får vel si god formiddag jeg da
Trondheim melder om grålig værtype og 7-9 varmegrader. Meldt litt nedbør , men forhåpentligvis ikke. Dagen bringer ikke streik og sånn, heldigvis. I kveld blir det litt pleie av bil, vask innv/utv og dekkomlegging ![]() Ha en strålende dag alle forumister i hele verden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn!
Om 20 arbeidstimer er det langhelg, mao. 10 timer kveldsvakt idag, 10 timer kveldsvakt i morgen. Likte ikke helt det RAMP'en sa om alle flybyttene, kan sikkert bli en spennende kveld i bunker'n. Været er drit dårlig som vanlig, grått og trist - fordelen er at det er tomt for snø!!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag folkens. Flere møter i sentrum idag, men det regner, så jeg teller på fingrene om det er like greit å ta T-banen. Leting etter parkeringsplass medfører alltid ekstra kjøring.
Vi får se......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen her vestfra! Alpharetta melder om 14 grader og lettskyet vaer. Ser ut til at det lovede skitvaeret har avlyst, og det er like greit ...
Dagen byr paa mer IATA-moete og en avstilkker til et AQQ-moete i SITA-slottet - deretter blir det middag og litt toeysevann med IATA-folket. Maa ta det pent siden jeg tross alt maa kjoere hjem, men denne gjengen er ikke kjent for aa spytte i glasset ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God onsdag folkens!
Jeg bruker denne uken på level 4 kurs på ATA27 på MD80, meget interessant! Etter jobb er det shining av interiøret på Sonataen min, skifte av antenne på Passat'en, og repetisjon fra dagens kurs! Ha en bedre dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]()
Morn!
I dag har vekkerklokke vært boikottet, nå er det litt kontorarbeide og så får vi se hva dagen bringer. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen - flott vær her i dag. I kveld bærer det til Oslo med SK288, som er satt opp med en Boeing 737-600. Men med avganger 18.20, 18.45 og 19.10 fra Bergen til Oslo ser det ikke ut til at SAS klarer å fylle opp flyene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag folkens fra Lilleaker,
Første del av arbeidsdagen har gått med til møter med leverandører til prosjektet. Det er nå tid for å jobbe på egen hånd. Hvor ble det av finværet fra igår? Kvelden brukes til besøk hos familien. Ha en fortsatt fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ute av form så holder meg hjemme for tiden. Drømmer om Florida neste uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg og Mountaindew drømmer visst om det samme
![]() Bare to tre dager igjen, så er det en ukes ferie for denne karen.. Ser ut som jeg kan "erobre" minst et par nye stater, og et nytt land neste uke.. Dere får ha en god dag folkens, og god bedring til Mountaindew.. Får håpe du blir bedre innen mandag.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag:-) | EB | Flyforum | 11 | 06-06-2018 18:55 |
G'onsdag | CK | Flyforum | 13 | 12-03-2008 19:08 |
Go-o-o-onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 8 | 06-09-2006 12:21 |
G'onsdag! | CK | Flyforum | 10 | 29-12-2005 01:45 |