![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Var en tur på SVG idag for å spotte litt, spesielt nå mens det er så fint vær. Prøvde å få med meg Sirpjalle, men han hadde en dårlig unnskyldning for ikke å bli med: måtte leke småbarnfar
![]() ![]() Men kan ihvertfall vise ham hva han gikk glipp av. LN-RNE lander langt inne på RWY 18 pga at Avinor måtte plukke opp ett eller annet fra rullebanen etter forrige take-off eller landing. Birdstrike kanskje. PH-BXL. Første gang på SVG med winglet, ifølge en annen spotter som var der. Fikk ikke med meg navnet hans. LN-TUH skinner i solen i sitt nye farge skjema. LN-KKV. Den var faktisk innom SVG senere på kvelden også. LN-BRV. Sideroret henger fremdeles på ser jeg ![]() ![]() G-CDKB. Hadde håpet å få med meg landing av denne, men den landet et par minutter før jeg kom til SVG. Fikk med meg avgangen ihvertfall. LN-RCN touch down. Ganske fornøyd med dette bildet, selv om jeg vet at ihvertfall SE-DYD kommer til å klage over det ![]() ![]() OY-RCA. Flyr denne som WF eller Sas DK? Ifølge Avinor.no så passer den som WF447 til TRF. Det er hvis klokka til Avinor.no er på sommertid. Ellers kan det være SK1879 til CPH. Og så den nye traktoren til Norport, eller var SGS sin? Husker ikke hvem det var sin, og den er så ny at de har ikke satt klistermerker på den enda. Vede eller LN-RRA, hvem av dere eier den ![]() ![]() SE-LJR. Vildanden var også innom en tur. LN-JAL. Ikke bare store fly på Sola idag. De små må også få lov til å føle luften under vingene ![]() SE-MAN. Posten skal frem uansett vær. Men i dette fine været skal ikke det by på noe problem. I bakgrunnen er enten LN-BUD eller LN-BRV. PH-KXM. Widerøe trenger hjelp til å fly sine ruter mens de ikke kan fly Q400, derfor hjelper Denim til. YL-BBJ. Air Baltic på vei hjem til Riga. Da kan dere komme med slaktingen av bildene ![]() Takk til SE-DYD for å ha hjelpen. Men det ble ikke slik jeg ville, så alle bildene eer helt her nede og ikke over hver tilhørende tekstsegment som jeg ville. ![]()
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by BSSW; 01-04-2008 at 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Er det bare meg, eller vises ikke bildene?
Får bare opp bokser med ? i jeg... EDIT: Har prøvd med både Explorer, Opera og Safari, men ser ingen bilder..... Last edited by LN-RRA; 31-03-2008 at 23:40. Reason: feil informasjon |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jupp, ser ikke bilder jeg heller!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Jeg har prøvd flere metoder og bildene vises uansett. Kan noen andre sjekke om de får frem bildene. Hvis ingen andre får frem bildene så skal jeg se om jeg får ordnet det imorgen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ingen bilder her nei...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
ARG!!!!
Fikser imorgen. Dere får kose dere med teksten imellomtiden
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Eg va der og fikk landingen på denne. Og joda, idag var første gang BXL var innom med winglets ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen bilder her heller...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Ingne bilder her.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Still no bilder
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
Da har jeg prøvd på nytt. Denne er jeg veldig sikker på at går.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og det gjorde den!
Meget fine bilder!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Her var det mange bra bilder ja. Men noen burde blitt rettet opp slik at horisonten ble vannrett.
[pirke]OY-RCA flyr for SAS DK. SE-MAN flyr ikke post men frakt for DHL. [/pirke] Den traktoren må garantert være SGS sin nye pushback. Ikke vår i hvertfall selv om årsmodell fint kunnet passet inn i vår park, ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mange bra bilder her, og mange kjenninger, bortsett fra KLM'en og Baltic'en....
![]() Får jeg pirke jeg litt og? Har du gjort noen form for redigering? Eller er dette orginalene, bare at de er cropet/resized?
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 01-04-2008 at 18:22. Reason: skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
... og LN-KKV har tydeligvis mistet Niels Henrik Abel på halen. Ikke veldig praktisk det designskjemaet til Norwegian gitt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() At -RCA flyr for Sas DK vet jeg nå. Fant ut at det var ikke klokka til AVinor som var feil....det var klokka i kameraet som var feil. Mao: OY-RCA fløy SK1879. Quote:
![]()
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by BSSW; 01-04-2008 at 18:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Fine bilder.
Traktoren er ikke en del av parken til SGS dessverre, men hadde passet fint inn, muligens Widerøe sin?? Spøk til side, er NorCopter sin om jeg ikke tar helt feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Browncoat
|
![]()
Tenkte meg noe slikt da den kom drassende på et helikopter
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
AN-124, RA-82077 på SVG idag | Yankee | Bilder & foto | 5 | 27-02-2013 03:16 |
SVG: SK1872 idag med A321 | sk931 | Spotteralerts | 1 | 08-02-2012 14:54 |
Spotta denne på SVG idag | Yankee | Bilder & foto | 6 | 18-11-2011 23:31 |
Noen bilder fra SVG idag | Yankee | Bilder & foto | 7 | 08-07-2011 06:23 |
Et lite bilde fra SVG idag! | chrSVGa380 | Bilder & foto | 7 | 18-07-2010 12:20 |