![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg kom over dette bildet som inneholder en flyplass, men jeg aner ikke hvor i landet det er .. Hvem vet?
http://www.airliners.net/open.file/730642/L/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
ENRY-Rygge.Du ser Vannsjø i bakgrunnen.
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jøss, det var litt pinlig, men det er faktisk det første bildet jeg ser av Rygge fra lufta, så jeg kunne ikke vite.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
"Tigerpusen" er/var faktisk stasjonert der.
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Herlov da!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Tigerpusen som den refereres til som her - har jeg faktisk tatt på
![]() EDIT: Poenget var at jeg tok på henne ved shelteret ifm en NAK-leir for flyinteressert ungdom på Rygge Flystasjon i 1998. Den gang var flyet oppsatt i en skvadron også gitt. Ingen tvil hvilken skvadron på Rygge som hadde de beste julebeercall-videoene... 336skv! Men når det gjelder passform til ryggen min var det et noe annet fly som passet meg bedre :-) Som støpt...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du får holde tunga rett i munnen utover nyåret da seilfly, så kanskje du får prøvd ut rygg/fly ratio'n på ornt'li!
![]() ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fredrikstadfolk elsker Moss!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
hmm, ifølge min bedre halvdel, som er fredrikstadjente, er det bare en ting som er værre en mossingær.. og det er særpingær..
Vetta pokker jeg, greit nok jeg har LITT Fredrikstad blod i meg (farfar fra plankebyen) Men ÆRLIG TALT, det er jo ganske ironisk at en østfolding ikke kjenner igjen den lengste rullebanen i sitt eget fylke.. EY ser du ikke E-6'ern der da ??? ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Land som ikke liker stempel fra andre land i passet? | robertaas | Småprat | 36 | 24-02-2016 07:54 |
Hvor er dette?? | Piddien | Flyhistorisk forum | 8 | 02-08-2009 10:59 |
Hvor er så dette? | Novair | Flyforum | 7 | 30-11-2008 13:06 |
Hvor er så dette da ?? | Tertit54 | Flyforum | 6 | 28-11-2008 23:52 |
Miniquiz: Hvilket fly er dette og hvilket land? | anders320 | Flyforum | 25 | 28-03-2008 20:11 |