![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Var oppe på Kvernberget i dag for å teste det nye objektivet. Var sol da jeg dro oppover, men den forsvant jo selvsagt med en gang jeg kom meg opp for å ta bilder. Så lysforholdene var ikke akkurat optimale, siden det var nokså grått mesteparten av tiden (dvs. de 10 minuttene jeg var der
![]() ![]() Nuvel, starter med denne. Den kom så… plutselig ![]() Helitrans stilte i dag med sin innleide J41 fra Eastern ![]() Samme flyet. Stille her i dag… ![]() Her har jeg prøvd å eksperimentere litt. Var et lite solgløtt i skyene, så prøvde å ta bildet akkurat i det silhuetten av helikopteret passerte luken. Ble jo litt stilig synes jeg da. Takk for titten. Setter pris på tilbakemeldinger ![]() Last edited by flyKSU; 06-03-2008 at 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Herlige bilder Jomi.
Kos deg med den nye linsen. Alex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det siste eksperimentet ditt vil jeg påstå var svært vellykket Jomar
![]()
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Effektfullt det siste bildet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Fint resultat! Du kan sammenlikne de første bildene du lastet opp her og de bildene du nå har lastet opp og se forskjellen. Du er blitt veldig flink
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette blir bare bedre og bedre, stå på videre.
Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
'Seilfly' nevner de første bildene, og jeg skal vel være såpass ærlig å si at jeg husker mine egne kommentarer fra den tiden
![]() De var kanskje ikke av det "oppbyggende" slaget, men jammen skal jeg si den unge fotografen kom seg fort...., og det ser bare ut til å bli bedre! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takker for hyggelige kommentarer allesammen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Håper det er i orden, Jomar...., at jeg låner tråden din litt.
Var på KB i finværet i dag, da to fly med kaffetørste folk kom en søndagstur fra OL. LN-KLC Grumman (Tiger Aircraft) AA-5A Cheetah ![]() LN-TVE Beagle A.61 Terrier 2 ![]() ....som jeg fikk lyst til å se i b/w ![]() Og så kunne man jo ikke være på bakken på en sånn dag, så da var veien kort til hangar'n for å ta LN-NPO ut på en liten rundtur ![]() Ellers var det jo litt helikopterflyging til og fra offshore-installasjonene ![]() Alle fotos: ©S. Ludvigsen
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Test av nytt objektiv | Yankee | Bilder & foto | 6 | 27-03-2012 20:05 |
Første bilder med nytt objektiv | viking1965 | Bilder & foto | 19 | 23-05-2010 23:23 |
Noen bilder fra KSU i dag | flyKSU | Bilder & foto | 7 | 15-06-2007 22:05 |
Test av nytt objektiv | seilfly | Flyforum | 7 | 17-09-2006 20:55 |
Test nytt objektiv Torp | Fly high | Flyforum | 17 | 11-07-2006 22:45 |