![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
PRESSEMELDING FRA NORWEGIAN:
Fra Oslo og Stockholm: Norwegian direkte til Dubai Fra 26. oktober vil Norwegian tilby flygninger direkte til Dubai fra Oslo og Stockholm. Norwegian blir det første europeiske lavprisselskapet som åpner direkte ruteflygninger til Dubai. Ruten vil gå to ganger i uken fra Oslo og tre ganger i uken fra Stockholm. - Vi ønsker å utnytte mulighetene som den nye flåten gir oss og det er ingen grunn til at det ikke skal være billig å fly langt, sier Bjørn Kjos, administrerende direktør i Norwegian. - Fem ukentlige flygninger til Dubai fra Skandinavia vil gi kundene våre stor fleksibilitet i forhold til å velge hvor lenge de vil være i Dubai. Vi vil også tilby mulighet for gjennomgående reiser via Oslo fra destinasjoner som Kristiansand, Stavanger, Bergen, Trondheim, Bodø og Tromsø, sier Daniel Skjeldam, kommersiell direktør i Norwegian. - Ruten skal flys med våre nye Boeing 737-800. Disse flyene har bedre benplass og mer komfortable seter, og vil derfor være veldig behagelig på lange flygninger, sier Skjeldam. Dubai er hovedstaden i De Forente Arabiske Emirater. Området har det siste tiåret utviklet seg til å bli en svært ettertraktet destinasjon. Det skyldes det behagelige klimaet gjennom vinteren og den spektakulære satsningen på å gjøre byen til et verdenskjent reisemål. Det er god tilgang på hoteller i alle prisklasser, som gir deg rikelige muligheter til å slappe av på stranden eller ved bassenget. Mest kjent er kanskje verdens eneste 7-stjerners hotell, Burj Al Arab, som er formet som et seil, men det finnes også rikelig med hoteller i en mer overkommelig prisklasse. Du kan reise på shopping i et av de fantastiske kjøpesentrene, eller man kan reise ut i ørkenen, på ”dune – drive” med en jeep, eller på ryggen av en kamel. For de spesielt interesserte kan man også stå på ski innendørs, samtidig som temperaturen ute holder pluss 35 grader. Dubai er byen som har noe for enhver smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Den kom overraskende! Sprekt og spenstig det!
Hvor lang flytid vil det være her? Blir spennende å høre hvor mye billetten vil koste! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Dette sa jeg for en stund tilbake, men få ville ikke tro meg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så de fleste trodde på deg? Det var jo hyggelig. Selv er jeg overrasket, men artig er det jo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Priser fra 999,- :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Der kom den...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fantastisk!
Det er veldig artig at Norwegian ønsker å legge til rette for at nordmenn kan reise non-stop til Dubai. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
CC and proud of it.
|
![]()
Og da kom det vi alle hadde ventet på ja
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Det er jo også en ny interkontinental rute fra OSL, som bør glede mange.
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er glimrende for oss som bor her nede, med direkterute fra Oslo blir det nok mer overkommelig for flere aa komme paa besoek ned hit, selv om jeg selv vil nok proeve aa unngaa aa sitte i ca seks timer i en 737 (som jeg antar flytiden ca vil vaere.)
Men jeg haaper pilotene er bedre paa geografi enn det den som har skrevet pressemeldingen er.. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blir det Norwegian fra Stockholm eller FlyNordic?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Antar det er FlyNordic som skal fly ARN-DXB?
(Men har man tenkt på å bo på Burj Al Arab velger man neppe LCC.... ![]() Last edited by Someone; 28-02-2008 at 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
CC and proud of it.
|
![]()
Benplassen ombord på vår nye 800 serie er god. Og det er svært behagelige seter. Har ingen problem med å sitte i de i rundt 7 timer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig gode nyheter! Hvor fant du 999,- en vei, ving?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
og hvor fant du pressemeldingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
http://www.aftenposten.no/reise/nyhe...cle2283320.ece
Wohoooooooooooooooooooo ![]() Det er selskapet sitt det. Takke meg til ![]() Jaja folkens. Hvem skal spise sine hatter her inne nå ![]() Og med et Norwegian som nå begynner å se muligheter stadig lengre utenfor Norge, gleder jeg meg til fortsettelsen. Men disse maskinene må vel nedom å fylle buk og vinger med næring for å komme helt ned?
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kjempemorsomt... Men jeg tviler på at jeg ønsker å sitte så lenge i en 737 - med unntak av BBJ`n som LH flyr fra MUC til DXB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
7, 5 timer sier Kjos. Om de klarer det uten mellomlanding, skal jeg si deg at han bringer opp forventningene mine til nye destinasjoner......
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Priser til Dubai på Norwegian.no | LN-RRE | Småprat | 26 | 12-12-2013 15:35 |
Norwegian slutta å fly til Dubai? | LN-RRE | Flyforum | 14 | 28-01-2012 09:53 |
Norwegian størst til Dubai fra Skandinavia | MartinL | Flyforum | 30 | 03-12-2009 16:04 |
Pris Norwegian kontra SAS til Dubai | 72rompe | Reiseforum | 16 | 01-12-2009 18:03 |
Hvordan går Dubai ruten til Norwegian? | EB | Flyforum | 91 | 16-10-2009 12:48 |