![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Når må jeg være på OSL når jeg allerede har sjekket inn vi nettet, men har bagasje? Finner ingen info om dette på sasbraathens.no, der står det bare når man må være ved utgangen når man bare har håndbagasje. Regner med at det er før check-in stenger, men når er det?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Regner med du har vanlig frist for oppmøte som om du IKKE hadde sjekket inn på forhånd siden du likevel har bagasje. Eneste fordel er vel at du nå kan velge sete noen timer før du reiser. Husk at du må jo stå i akkurat den samme køen for å bli kvitt kofferten din selv om du har sjekket inn på nettet...og du må jo også bruke automaten når du kommer frem selv om du har sjekket inn på internett. Sikkert deror du ikke finner noe på www.sas.no Fristen er vel 40 min før avgang eller noe slikt....avhengig om du reiser innenlands, utenlands, fullpris, eller lavpris vil jeg tro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fremmøte før avreise
Vi anbefaler deg å møte opp i god tid, da det kan være kø ved både innsjekk og i sikkerhetskontrollen. Innsjekk stenger før avgang etter følgende tabell: Avreise fra Oslo (OSL): Flex/business 30 min. Happy/Economy 40 min Avreise fra andre innlandsdestinasjoner i Norge: Flex/business 20 min. Happy/Economy 30 min Står på www.sas.no under fliken Reiseinformasjon / Før reisen / Frammøte før avreise
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du må være klar med baggen din på bagdrop skranken senest 20 min før.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
I tillegg minner SAS alle reisende på at:
Beregn ekstra tid på Gardermoen når du skal reise i julen På grunn av pågående streik blant heismontørene er mange heiser og rulletrapper ute av drift på Oslo Lufthavn Gardermoen. Vi oppforderer derfor alle passasjerer som reiser fra Gardermoen i julen og som trenger assistanse om å møte opp i ekstra god tid. Forøvrig må alle passasjerer beregne ekstra tid da det i denne perioden alltid er mer bagasje som skal sjekkes inn enn vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men selv om du er ved bag-drop 20 minutter før avgang skal du kanskje stå i kø også der, kø gjennom sikkerhetskontrollen og er du riktig heldig er det avgang ytterst i terminalen! Bruk gooooood tid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men! Da er vi jo enig... Har aldri skjønt de som konsekvent kommer helt til slutt. Tror nesten de står og venter et sted bare for å opprettholde imaget som viktig...eller noe sånt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Helt enig, men det viser seg jo ofte at dem som kommer sist alltid får være med...man venter og venter. Burde kanskje være strengere, men kanskje ikke like streng som Easyjet på TvNorge. Bør vel egentlig beregne 1 time i terminalen før beregnet avgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Italienere er unskyldt - men norske forretningsmenn (det er kun menn) har et imageproblem ellers i hverdagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Problemer med KLM online check in. | TriStar | Reiseforum | 8 | 23-06-2014 21:00 |
Norwegian med online check-in och App! | L-1011 | Flyforum | 1 | 26-10-2013 20:43 |
Check in online med Air France | Mariushb | Reiseforum | 3 | 03-05-2013 19:36 |
Problemer med status på LH online check in | Chriscross | Reiseforum | 2 | 05-10-2011 19:02 |
Online check-in mulig med Air China? | robertaas | Reiseforum | 3 | 06-12-2010 22:52 |