![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En kollega av meg sendte en SMS i dag tidlig og fortalte at hun kom seint i dag. Hun var på møte i Oslo i går, men i SMS´en sto det at hun kom til Trondheim fra Bergen. Det var da rart!
Hun skulle reise OSL - TRD med DY i går kveld. Mens hun ventet, satt hun og arbeidet med PC´en ved gaten og fikk ikke med seg at det hadde vært et gateskifte. Da flyet ble ropt opp, gikk hun for å gå ombord. Det hadde vært litt problemer ved gaten, men hun slapp ombord. Setet hennes var opptatt, men hun ble vist til et annet. Først da flyet nærmet seg Flesland, gikk det opp for henne at hun hadde havnet på feil fly! DY ordnet hotell i Bergen og var veldig hyggelige, så det var ikke noe problem. Men - her har det jo vært en kjempebrist under boardingen, og vel også under tellingen før avgang! Dette skal jo ikke kunne skje. Kollegaen min var meget flau - og vi andre gikk og smilte godt av historien resten av dagen! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Brukte feil ord i klagesak, ble nektet erstatning av Norwegian | LN-KOG | Småprat | 4 | 06-09-2017 07:30 |
Sendte bagasje med feil fly | sirpjalle | Flyforum | 2 | 15-07-2010 15:31 |
DY fly med feil i transponderen | Lennart | Flyteknisk forum | 11 | 13-10-2008 02:56 |
Hvilket fly skal jeg fly med? | Trety | Register- og ATC-Forum | 3 | 02-09-2007 15:59 |
Feil med trykkabinen - kapteinen fly i lavere høyde.... | Tommy777 | Flyforum | 14 | 04-05-2007 10:14 |