![]() |
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Nærmer seg helg! Skal bli fantastisk bra! Sola skinner enno i Bergen -håper det holder distansen......
Ha ein nydelig dag alle! Last edited by zico77; 14-02-2008 at 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Tilbake i København etter en forsinket ankomst med DY igår kveld. Idag venter skolearbeid og klesvask. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Endelig en god natts søvn. Måtte bare stå opp 06:45 til det nydelige været!
Kjøkkenet er stort sett ferdig. Bare tilkobling av hvitevarer og vann gjenstår. Det blir gjort i dag. Ellers går dagen med til visafornying på Kinas ambassade og i kveld er det møte i Vinklubben. Ha en fin dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lettere sliten etter en fantastisk kveld og natt i Kristiansand... Nå venter en Peugot 807 som skal kjøres til Oslo. Ha en bedre torsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra KRS.
I går var jeg på EB-show her i byen! EB og en del av leverandørene i reiselivsnæringen avholdt show for kunder og reisebyråfolk. Reiseradioen FM747 het showet, som var virkelig profft lagt opp, med glade amatører på scenen. Og hvem var the leading Star: EB! EB åpnet og sluttet showet, hvor hvert firma som var involvert hadde sitt nummer. Blandt annet fikk vi høre "Mil ellet mil i en avis bil" og "På BA's busines clas er det stas" osv. I tillegg var det et boyband nummer hvor 3 gutter, deriblandt EB, fremførte en gøyal boy-band sang iført rosa hettegensere påført navnet "Boyz r us". Det var forresten EB som hadde fått bestemme fargen. Og under bespisningen etterpå demonstrerte han at han hadde på seg matchende rosa boxershorts. Enkelte kaldte det for upassende egenreklame. Kanskje en boa og litt mer glitter og stas ville gjort seg? Neida, det var en fornøyelig aften med mye fin sang og musikk og humor. Well done, EB! You're a star! Hvor er Christine Koth fra Showbiz?? Her har vi virkelig noe potensiale som vil ut!!!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag!
I likhet med EB, skal det som vanlig kjøres Peugeot (dog en 12 år gammel 405..). Klar for en ny dag på jobb, og i dag fikk jeg jammen greie på at jeg har fått en ny kollega: Ble kontaktet av en "bekjent", som syntes han tjente for dårlig (yeah right ![]() Så nå det heretter referes til FedEx-Martin her på forumet, må dere nok være mer spesifikke, vi er nå hele to FedEx-Martin'er her på Scanair ![]() Speedbird ønskes herved velkommen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Sitter bare opp ned i ørska i dag og har sykedag. Kroppen sa bare poff i går!
Får håpe at det holder med kun en sykedag, da det er 1000 ting som må gjøres på jobb. Ha en fin dag folkens. ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg har sett Reiseradioen FM747 før under min tid i AY, og EB er flink han. :-)
Selv fikk jeg strøm på kontoret for straks under én time siden, så mine planer om å gå hjem og slappe av i sofaen ble knust. Like godt det egentlig, så blir det nok mindre kaos i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna,
Näst sista dagen som "arbetsledig" och den går till att njuta ute i solen. Tyvärr blåser det lite vilket stoppade planerna på eventuell flygning. Försöker även hitta en ny telefon, är trött på min dåliga k800i. . Några tips? Ha en fin torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag i solen! Bilen er levert på verksted, og jeg er litt ør i hodet etter en relativt omfattende aften på byen i går. Det hele startet med Vinfeber hos Moestue, og der var det usedvanlig mye godt i glassene (og altfor mange mennesker forøvrig).
Artig for Vinforeningen å møte Aldo Vaijra igjen etter besøket i Barolo. Jeg var der for drøyt 2 år siden med bl.a. FBU 4EVER. Aldo hadde noen flotte viner å presentere, både dolcettoer, barberaer, og baroloer, også fra det litt vanskelige året 2003. Vi gleder oss! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
N/A
|
![]()
Fin torsdag ja!
Torp melder CAVOK, og jeg ser masse blå himmel utenfor. Passer meg utmerket, siden jeg starter på kjøringen til MC-lappen etterpå med en Yamaha Fazer 600 i kjøregård... Vinteren er ikke hva den en gang var nei... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
>>> Enbo (bodo) <<<
Metar 141020z 32028g41kt 9999 1500w -shsngs -blsn Few007 Bkn012cb M03/m06 Q1033 Tempo 0400 +shsngs Vv004 (METAR blir jo uleselig når forum-softwaren gjør om store bokstaver til små automatisk) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Heh - kaldere i Alpharetta enn i Bodoe ......
-5 og skyet her hos meg .. og det gufser rundt hushjoernene. Nok en travel dag venter paa jobben. Imidlertid er det kun en dag til foer det er HELG! METAR KMGE 140955Z AUTO 31008KT 10SM CLR M05/M08 A3013 RMK AO2 SLP215 T10481082 $ . Last edited by LN-MOW; 14-02-2008 at 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
N/A
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra bartebyen.
Ruskete vær her i dag , men akkurat nå skinner sola så flott at ![]() Håper alle har det bra og har en fin dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
God morgen og Happy Valentines Day fra Houston! I dag er det ogsaa Profit Sharing Day her i Continental Airlines, noe som henger tilbake fra Gordon's dager, og $158m skal deles ut til de ansatte... ![]() Dag
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Stockholm. Da er dagens møter her avsluttet, og turen går videre til ARN og MH090 som jeg skal få prøvet Biz på på veien til New York. 2 møter der i morgen før CO F til LAX og TG Biz videre til BKK. En konsentrert og hektisk ukeplan, men det blir vel en liten tripreport ut av det skal dere se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god tur over, Odd - hils Claes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God torsdag ettermiddag!
Da har jeg tatt et ikke altfor lett valg, og takket nei til et jobbtilbud. Så får man håpe at en av de andre prosessene slår til.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. På denne fridagen var det opp kl 11 etter 10 timers søvn. Etter tekst-tv sjekkes nettet og dette forum, og der finner man nyheten om at man kan få Beijing-tur for 20.000 poeng. En rask telefon til jobben for å sjekke turnusen og innen 45 minutter var tur booket. En tur til 390 kr til Kina bør man ikke gå glipp av!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
G'torsdag! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 07-03-2019 13:17 |
TORSDAG:-) | EB | Flyforum | 14 | 12-07-2018 22:25 |
Torsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 19-04-2018 22:41 |