Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-02-2008, 12:01   #1
united87
ScanFlyer Blue

Default Luftfartsskolen på Torp

Ser at luftfartsskolen har åpnet sin flyskole på torp. Vurderer å starte der til høstn, de sier at at de skal starte opp med ppl også iløpet av de nærmeste månedene. Så da kan de tilby hele pakka. Høres ganske inntressant ut!

noen som har tenkt til å starte?

Last edited by united87; 07-02-2008 at 12:23. Reason: glemte å spørre om noen var inntressert?
united87 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2008, 13:57   #2
VoiceCom
ScanFlyer Silver

VoiceCom's Avatar

Default Re: Luftfartsskolen på Torp

Hvordan blir prisene på PPL der sammenlignet med en klubb?
VoiceCom is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2008, 14:10   #3
united87
ScanFlyer Blue

jeg aner ikke, jeg sendte en mail til dem her om dagen, jeg spurte om prisene osv, men har ikke fått svar ennå. Legger dem ut her så fort jeg får svar. Men det virker veldig inntressant. Torp har jo en del trafikk. Og dessuten er det uniformsplikt på skolen, ppl også. så det er litt kult Men jeg håper jeg får svar av dem snart. Jeg har lyst til å starte opp i høst. Jeg bor i bærum så jeg blir kanskje nødt til å skaffe bopel sandefjord. Blir kanskje litt langt å pendle hver dag?
Old 07-02-2008, 15:15   #4
MountainDew
ScanFlyer Rusty

MountainDew's Avatar

Jeg skal ta et konverteringsprogram hos de. Regner med å komme til denne måned. Blir godt å få det unnagjort.
MountainDew is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2008, 18:21   #5
united87
ScanFlyer Blue

oja ok...morro. jg driver å ser etter leiligheter og hybler i sandefjord.. bare titter.. vis jeg starter på denne skolen blir dt litt langt å pendle bærum-sandefjord
Old 07-02-2008, 20:40   #6
Fly high
ScanFlyer Gold

Fly high's Avatar

Quote:
Originally Posted by united87 View Post
.. vis jeg starter på denne skolen blir dt litt langt å pendle bærum-sandefjord
Ikke nødvendigvis. Det er brukbart med tog på Vestfoldbanen, og nå stopper jo en god del tog på Råstad stasjon med matebusser til flyterminalen fem minutter unna. Tipper toget fra Oslo til Råstad tar omkring 1,5 timer.
Fly high is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2008, 00:14   #7
united87
ScanFlyer Blue

ja det er sant. Men akkurat det er ikke noe jeg går å tenker på, blir jeg nødt til å pendle så gjør jeg det! Ser at cpl programmet koster rundt 265.000. Så dt bør gå ann å komme unna med 500.000 totalt!
Old 08-02-2008, 02:15   #8
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fly high View Post
Ikke nødvendigvis. Det er brukbart med tog på Vestfoldbanen, og nå stopper jo en god del tog på Råstad stasjon med matebusser til flyterminalen fem minutter unna. Tipper toget fra Oslo til Råstad tar omkring 1,5 timer.
Nåja, å pendle 1,5 time hver vei mener jeg fremdeles er for spesielt intereserte....og d ahar jeg ikke tat med når togene står pga signalfeil på Skøyen....som vel til nå i år har sjedd 4-5 ganger.

Hvis jeg i det hele tatt skulle vurdere å rekke noe far Torp så hadde jeg ihvertfall ikke stolet på toget
Reply

Posting Rules