![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser at luftfartsskolen har åpnet sin flyskole på torp. Vurderer å starte der til høstn, de sier at at de skal starte opp med ppl også iløpet av de nærmeste månedene. Så da kan de tilby hele pakka. Høres ganske inntressant ut!
noen som har tenkt til å starte? Last edited by united87; 07-02-2008 at 12:23. Reason: glemte å spørre om noen var inntressert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvordan blir prisene på PPL der sammenlignet med en klubb?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
jeg aner ikke, jeg sendte en mail til dem her om dagen, jeg spurte om prisene osv, men har ikke fått svar ennå. Legger dem ut her så fort jeg får svar. Men det virker veldig inntressant. Torp har jo en del trafikk. Og dessuten er det uniformsplikt på skolen, ppl også. så det er litt kult
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg skal ta et konverteringsprogram hos de. Regner med å komme til denne måned. Blir godt å få det unnagjort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
oja ok...morro. jg driver å ser etter leiligheter og hybler i sandefjord.. bare titter..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ikke nødvendigvis. Det er brukbart med tog på Vestfoldbanen, og nå stopper jo en god del tog på Råstad stasjon med matebusser til flyterminalen fem minutter unna. Tipper toget fra Oslo til Råstad tar omkring 1,5 timer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ja det er sant. Men akkurat det er ikke noe jeg går å tenker på, blir jeg nødt til å pendle så gjør jeg det! Ser at cpl programmet koster rundt 265.000. Så dt bør gå ann å komme unna med 500.000 totalt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Hvis jeg i det hele tatt skulle vurdere å rekke noe far Torp så hadde jeg ihvertfall ikke stolet på toget ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KLM Torp/Orlando/Houston/Torp ! | Cessna182 | Reiseforum | 4 | 04-02-2011 20:49 |
Luftfartsskolen Torp med integrert flygerutdanning! | Keypoint | General Aviation og sjøfly | 7 | 05-08-2010 15:29 |
Universitetet i Agder inngår avtale med Luftfartsskolen | Hypern | Flyforum | 0 | 21-12-2009 18:42 |