![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
Join Date: Feb 2008
Posts: 2
|
![]()
Jeg har et spørsmål til de av forumet som er/har vært operative piloter: Hva er hovedårsakene til level busts?
Teorier: - Følger ikke med, skriver ikke opp klarering? - Glemte klarering, og gjetta på hva den var? - Forskjell mellom ønsket høyde/høyde i flightplan og klarert høyde? - Vær og skyer gjorde at man måtte klatre videre? - Stor workload i cockpit? - Problemer/misforståelser ang. transition altitude/transition level? - Komplisert luftrom, mange høyder å forholde seg til? - Terreng rundt flyplassen gjør at man må konsentrere seg om andre ting enn setting av QNH? - Cowboykultur i selskapet? - Misforståelser ang. minstehøyder på SID/STAR? Flere? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Level tar over for Vueling på AMS | Someone | Flyforum | 2 | 14-03-2019 14:31 |
Lyver selskapene til paxen om årsaker til forsinkelser? | Isbamse | Flyforum | 27 | 20-12-2009 07:01 |
Finnair demand and price level down | sail4fun | Flyforum | 2 | 07-07-2009 09:20 |
Ti årsaker til å bli kastet av flyet | DCHalvorsen | Flyforum | 0 | 27-03-2008 08:00 |
High level surfi`n again | Farmer | Flyforum | 27 | 09-10-2005 10:23 |