![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Akkja, lys våken igjen...... Denne henger i ( kroppens minus 11 timer ).
Sovet noen timer. Ha en aller tiders dag !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Heidrun. Dvs, det er midt på nattskiftet. Her ute går jo ting i sin vante gang. Vinden har roet seg en del, etter to netter på rad med orkan i kastene. Når jeg kommer i land får jeg vel samme problemet som SQ777, kroppen min er 8 timer feil for tiden. Det tar ca en uke å komme i rute igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Akkurat tilbake fra aa ha luftet bikkja ... kontrastenes tid ... hadde 17-18 grader idag, og det er fortsatt brukbar temperatur ute. Er vaaren paa vei?
Den store snemannen paa naboens plen takket for seg for godt i formiddag .. Tre dager med dagslange moeter skal nok gi ytterligere backlog i innboksen paa jobben ... *sukk* .. men i morgen kveld blir det pilsing med jobben paa en pub nede i Atlanta.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Vindfulle Bodø! Akkurat tatt imot Air Sweeden 82B`ATP fra OSL. Landet på 25 i rundt 50kt`s vind.
Nå er det natt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det er godt å stå opp om morran - som Per Olav Lundteigen sier... Hovedstaden er mørk, mildere og nesten 1 tim eog 50 minutter lysere - det hjelper!! Blir en rask tur innom kontoret før det blir timer med trening i studio - premieren på Reiseradio`n FM747 nærmer seg - se opp Kristiansand! Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god tirsdag morgen! Litt støl i kroppen etter gårsdagens løpetur (da fikk jeg sagt dét). Nok en rolig dag på kontoret, med en liten avstikker til en mulig ny arbeidsgiver i løpet av dagen. Wish me luck!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
CK: Lykke til!
![]() Nei, måtte være hjemme i dag med sykt barn. Passet igrunn ikke i det hele tatt! ![]() Men er du pappa så er du pappa og da medfølger det en viss porsjon med ansvar! Planen for i dag er vel hjemmekontor og sykepleier! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Imotsetning til både Lundteigen og EB så synes jeg sjelden det er godt å stå opp om morgenen og idag er heller ikke unntaket. Snart blir det å komme seg bort til Metroen og sette kursen mot Frederiksberg hvor dag 2 av Masteroppgaven står for tur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Da er 5 timer inn i dagen allerde som startet som vanlig på en tirsdag 05.30 hjemme i Tananger på vei ut til Sola. SK4002 og LN-BRE kom avgårde godt før oppsatt tid idag. 41 pax ombord var under halve av det som pleier å være lasten på denne avgangen. Har siste tiders børsuro begynt å gjøre seg gjeldene ved at næringslivet begynner å bli forsiktig med reisene sine? Det ble en frisk takeoff med lite last for kjerra og vi for til himmels som heisen i Empire State Building.Turen over fjellet var som vanlig en rolig og fin tur på morgenkvisten. Service var også relansert på denne turen med den vanlige frokostbolla som nesten gir meg frostskader i brødklaveret. Det gjelder å pøse på med varm kaffe for å holde varmen. Dagen er full av gjøremål og utfordringer som taes på strak arm. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God formiddag frå Bergen. Aldeles vanlig dag på jobben. PC'en er det einaste verktøyet, og ja -det har skapt problemer i 3 dager no. Håper inderlig eg snart får orden på skiten......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Blir jeg invitert???
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ingen tidlig morgen på Nærsnes. Opp ca. 1000. Telefonvakt frem til 1600. Har ennå ikke hørt noe fra JetBlue ang. Schrøder i kveld. 2 uker uten kjøkken, bare mikrobølgemat her i huset. Blir nok en restaurant i kveld uansett.
Ha en fin dag.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Avtalen sist med JetBlue var at vi bruker negativ starterklæring. Vi sees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |