![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
VG.no
Fire personer ble drept da to småfly kolliderte over en forstad til Los Angeles i California. De to privateide småflyene kolliderte like i nærheten av flyplassen Corona Municipal - om lag 70 kilometer sørøst for Los Angeles i den amerikanske delstaten California - søndag ettermiddag, skriver nyhetsbyrået AP. - Fire personer omkom. To av de omkomne satt i flyene, mens vi er blitt fortalt at en bilist og en fotgjenger døde etter å ha blitt truffet av vrakdeler, sier pressetalsmann Allen Kenitzer for de amerikanske luftfartsmyndighetene til KCBS-TV. - Begge flyene var av merket Cessna, et toseters Cessna 150 og et fireseters Cessna 172, sier Kenitzer, ifølge CNN
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er vel ikke første gangen det skjer i California?
Mer fra Dagbladet: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/21/524459.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det har hendt før, men det eneste jeg kommer på er Piperen som krasjet med AeroMexico DC9'en som var på inn til LAX for å lande.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Austrian til Gøteborg og Los Angeles | Boeing_fan | Flyforum | 0 | 09-03-2017 13:46 |
Hjelp til Oslo-Honolulu via Los Angeles | LN-SUV | Reiseforum | 2 | 09-06-2014 17:54 |
Alternativer til Los Angeles | OleSR | Reiseforum | 25 | 14-01-2010 14:28 |
Fokker 50 fra Oslo til Los Angeles? | anders320 | Flyforum | 9 | 22-04-2007 22:42 |