![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Den tittelen må være den største løgnen jeg har skrevet på en stund. Klokken er knapt 04, og jeg har tre timer på å forberede dag 1 av et kurs jeg skal undervise.
Heldigvis er det meste av brannslukking på jobben her i byen over, så jeg regner med dette skal gå bra. (Dette var et sitat fra boken Famous Last Words, kapittel 13). Men, lyset i enden av tunellen er at etter disse ukene med fjernudnervisning så ser det ut at jeg får reise litt. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen, ja - det kan du si ...
Sitter her paa Ecno Roach Motel ved Hartsfield - antagelig omraadets billigste hotell, men det er nogenlunde rent og saa langt har kakkerlakkene holdt seg unna. Flyktet hjemmefra i snestormen - jeg kunne knapt se over til naboen en periode - og det laa over 10cm sne paa bakken. Ettersom det i tillegg er meldt frysende regn, ansaa jeg at kjoereturen nedover mot flyplassen kunne bli svaert interessant ved sekstiden paa morgenen ... Saa derfor sitter jeg her naa og drikker en Fanta, klar for noen timers soevn. Her regner det - med litt flaks holder det seg slik saa jeg kommer meg avgaarde saann noenlunde paa tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen... Her i hovedstaden er det varmegrader...og fortsatt ingen antydning til vinter. Blir noen timer på kontoret før det blir noen timer dansetrening (og dans er jobb) og etter det en treningsøkt. Ha en bedre torsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Stjerneklart her Nord for hovedstaden - tidlig opp og pakkingen er gjennomført. Nå blir det litt surfing på div. nettsteder før kursen settes opp til OSL om halvannen times tid. Kjerra ser utrolig nok ut til å lande på rute!
Goood mooorning.
[SCHENGEN YTTERGRENSE] Last edited by Thomas; 17-01-2008 at 06:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
avsluttet
|
![]()
God morgen, og Thomas; god tur.
Jepp, nettopp stått opp. Tar snart fatt på dagens gjøremål før et "godt stykke arbeid" utføres i ettermiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad torsdag. kona hade ikke parkert bilen i garasjen i går, så da måtte isskrapen frem - til de grader! Glad jeg skulle kjøre for det meste på saltede veier i dag. Dagens høydepunkt ellers er lunch med Falcon på FBU i dag - men spylevæske må kjøpes inn før jeg når FBU. Helt umulig å se ut av den frontruten nå...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Etter hva jeg kan se ut av vinduet så ser det grått og surt ut idag også. Vel, vel, lesesalen venter.....
Ha en fin dag Og det er fortsatt en hel måned til neste flytur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Vått i Oslo, selv om det var opphold på vei til jobb. Det skal bli + 2 så jeg på tv, men det virket ikke som det var særlig mye kjøligere på morgenen.
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
God morgen.
Her i gården er det ikke det, to netter på rad med mindre enn 2 timer søvn pluss det at jeg ikke reiser til SEA i tillegg. Nå skal jeg ta en telefon eller 2 før jeg stikker tilbake til sengen for å sove. Dere får ihvertfall ha en fin dag. Og God tur til dere som skal til SEA
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra ARN. EWR står for tur med SE-REE. Der er det i öyeblikket -2 grader. Det er alltid surt i New York når det er minusgrader! Men et par Arrogant Bastard i kveld varmer.
Ha en fin dag!
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Hektisk dag med diverse møter utenfor huset. Lurer noen ganger på hvorfor man må bruke så mye tid på det som kan kalles "ikkesaker", og som ikke har noe med driften å gjøre. Saker som allikevel må løses for ikke å komme i enda større problemer i neste runde.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Her skinner solen svak fra sørøst og gir litt lysere preg på dagen enn igår. Travel dag i jobb og spennende dager i prosjektet som på sikt vil gi fedrelandet mer energi og inntekter. I ettermiddag er det tid for returen over fjellet med SK4039. Ha en fin dag alle. Det kan være fordel å være innehaver av svømmeknappen i disse tider. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Der var dagens arbeidsøkt ved MJF over, og jeg moter meg opp til halvannen time med trening på Friskhuset!
Ellers har jeg prøvd å organisere en "studietur" med M/S Color Fantasy i slutten av januar... ![]() Gleder meg!! E!
![]() |
#15 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
God Morgen fra Kakkerlakkhotellet! De smaa vennene har heldigvis holdt seg unna.
Ser bedre ut enn ventet. Bare vaatt ute. Det meldes om delayer paa Hartsfield, men min flight viser foreloepig 'on time''. Nyhetene melder om noen kanselleringer, men mest pga reaksjoner fra i gaar. Saa - SEA here I come!!!!!! ![]() .. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Seattle hvor det er et par minusgrader..temperaturen stiger nok betraktlig ettersom aarets julebord deltagere ankommer....her er Laptop med Mobil Modem klar, rapporter foelger ettersom folket ankommer. Velkommen til the Julebord i Seattle.
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra KRS.
Her er det kontordag i dag, og timene flyr når man har mye å gjøre. Og timene etterpå brukes til å klargjøre for lørdagens reise som starter grytidlig med SAS til CPH. Deretter blir det noen timer i loungen før den ene delen av familien flyr til østlige strøk og jeg til mer sentrale strøk. Men kvelden i kveld skal tilbringes i Christiansands Bryggeris utmerkede kjeller hvor tappetårnet står den rette veien og ingen maser om penger! Er vi heldige blir det deilige ferske reker også! Blir nok bussen til jobb i morgen!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 6 | 10-04-2014 16:37 |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 16 | 23-05-2013 19:03 |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 9 | 10-01-2013 19:00 |
God torsdagsmorgen! | LN-AØR | Flyforum | 19 | 01-07-2010 19:04 |