![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
![]() |
#2 |
avsluttet
|
![]()
Huff. jeg får en klump i magen av sånt.
slikt skal jo ikke skje, ihvertfall ikke på en domestic flight. Men legitimasjon på et og annet hvis må man jo ha også. Artig å se nordmenn ha pass på innlandsreisene, selvom de ikke har vært i utlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er for obligatorisk ID kontroll av folk som vil reise med fly... Og tog, buss, båt...
![]() E!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det var bare så vidt de ville slippe på min datter (3 år) på Sun-Air på OSL før jul ettersom vi ikke hadde med oss passet hennes.
På vei tilbake fra BLL var det ingen problemer |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Det er jo tragisk at handling agenten ikke kan de mest obligatoriske reglene, men jeg må si at NB rydder opp. De legge seg flat, beklager, dekker ekstra kostnader for tog samt dekker ny tur til CPH. Det er faktisk ikke alle selskaper som ville ha gjort såpass. En beklagelse og refusjon av billett kanskje. Men ikke noe særlig mer.
S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hva med iNF???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Med forbehold. Innlands, så er det meste stort sett greit. Men med en gang man reiser et stykke ut av landet på alle selvsagt ha pass, inkludert inf. Child/INF er det litt enklere regler på i skandinavia, da vil gjerne fødselsattest holde men med en gang vi sender folket lenger ut i europa så er det pass som er greia.
Fra myndighetene så heter det vel at barn under 12 på identifiseres av en voksen... Men de fleste flyselskaper er nok litt strengere og ønsker dokumentasjon. (fødselsattest / pass) S Last edited by learjet; 16-01-2008 at 15:31. Reason: skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
HUSK, HUSK BGO SPOTTERS | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 17 | 28-07-2008 18:22 |
OT: Husk Krøniken i kveld | EB | Flyforum | 8 | 09-01-2007 06:18 |
Husk Faktor 19.55 på NRK1 | Concorde | Flyforum | 11 | 21-12-2004 06:56 |