![]() |
|
![]() |
#1 |
N/A
|
![]()
http://tb.no/article/20080115/NYHETE.../1011/NYHETER#
Det hele ser jo vel og bra ut, men ser man på togtabellene så blir det nesten dumt... Starter man i Skien (eller andre steder syd for Torp på Vestfoldbanen), så går det hele tre tog på morgenen som ankommer Torp i god tid før morgenavgangene, og samme på returen hvor togene går sydover så sent at man rekker toget om man kommer på siste flyet inn på kvelden. Flotte greier! Men, om man bor nord for Torp, så ankommer første toget Torp kl. 07:30, når morgenflyene har landet på sine destinasjoner, og siste tog nordover går 21:41, over to timer før siste flyet har landet... ![]() Ingen fare for at jeg blir togbruker iallefall, siden jeg ikke rekker jobben på morgenen, og ikke kommer meg hjem på kvelden... ...og jeg som har 5 minutters gangtid til Stokke stasjon... ![]() Det positive er jo at togtidene i aller høyeste grad fungerer for søndre Vestfold og Grenlandstraktene... ...og ikke minst så blir det enklere for Vildanden sine passasjerer å reise til og fra Torp når flyene deres står der... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
jeg har snakket med de som driver ruteplanlegging i NSB, og korrespondanse med andre transportmidler står ikke høyt på deres liste over prioriteringer....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Torp stasjon på Vestfoldbanen er bare tull spør du meg. Nok et dumt SV-påfunn. Tenk å bruke flere millioner kroner på dette. Hvorfor kan man ikke bruke Stokke Stasjon som ville bare gi noen få minutter lengere busstur ? Enda ett stopp på Vestfoldbanen gir ytterligere lengere reisetid fra/til Oslo/Skien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flytårnet stasjon? | KnutW | Småprat | 6 | 04-10-2018 17:03 |
Gardermoen Stasjon stengt pga. bombetrussel 23/12 | Twin Otter | Flyforum | 3 | 23-12-2010 23:03 |
Da var årets stasjon i Widerøe kåret | LCH78 | Flyforum | 12 | 31-03-2009 16:09 |
Torp stasjon Sandefjord Lufthavn | ENTO | Flyforum | 0 | 10-02-2008 19:48 |
Oslo blir start og ende stasjon for cruise båter | MartinL | Flyforum | 27 | 01-06-2006 22:09 |